Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Deurbel van Action verbinden met Samsung S22 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2022 02:53 PM)
1431 Weergaven
Ikke000000
First Poster
Opties
Ik heb een draadloze video deurbel, deze geheel geïnstalleerd alles ook test beeld gehad.
Ik wil vanuit mijn werk kijken op de camera en dan laad hij hem niet meer wie kan mij helpen... Samsung gebeld die zegge dat het komt door de software en dat geen ene video deurbel werkt op mijn telefoon 
0 Likes
13 Antwoorden
Ikke000000
First Poster
Opties
Ik zeg toch geen merk of model? Het moet wel werken omda iemand die ik ken ook die deurbel heeft en zelfde telefoon en werkt wel alles
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Hoi,

Hier kan het probleem van alles zijn, van wifi-verbinding tot softwareprobleem. U moet elke optie onderzoeken en elimineren. U zegt dat het niet meer werkt - werkte het eerder?

Controleer of de deurbel is verbonden met wifi.
Is de deurbel-app op je telefoon up-to-date en kan deze verbinding maken met de deurbel?
Werkt de batterij van de deurbel?
Heb je geprobeerd de deurbel-app op je telefoon te verwijderen/opnieuw te installeren?

Als je een andere telefoon hebt, probeer deze dan in te stellen op de tweede telefoon en kijk of deze werkt.

Ikke000000
First Poster
Opties
Ik moest hem instellen en koppelen met mijn telefoon dat deed die. Wifi alles is oké opnieuw ingesteld alles. Wat het raarste is als ik het telefoneren ben krijg ik wel gewoon goed beeld ma als ik niet telefoneer dan krijg ik geen beeld, op andere toestellen van Samsung doet die het wel zelfs op de tablet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Om welke deurbel gaat het?

Heb je de netwerkinstellingen op het toestel al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Werkt de deurbel enkel met het eigen Wifi netwerk of is deze ook van buiten te benaderen? Anders even bij de maker van de deurbel navragen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ikke000000
First Poster
Opties
Deurbel van lsc smart, de bel is op de wifi en wachtwoord van de wifi.
0 Likes
Ikke000000
First Poster
Opties
Hij zegt een gecodeerd kanaal opstellen, mislukt om een encrypted kanaal te verkrijgen
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Wie zegt gecodeerd kanaal opstellen? Je telefoon of je deurbel?

Als het je telefoon is die dit aangeeft, heb je misschien VPN actief op je telefoon? of de veilige Wi-Fi in gebruik van Samsung zelf? Dat zou kunnen verklaren waarom het mislukt om een encrypted kanaal te verkrijgen.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes
Ikke000000
First Poster
Opties
Ja de telefoon geeft dat aan in de app van de bel! Ik zit gewoon op mijn 4 of 5 g internet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt het dat dit een deurbel van de action is? Ik vermoed dat deze alleen op je eigen wifi netwerk werkt. Voor een camera die ook op afstand te benaderen is is het waarschijnlijk beter om voor wat beters te kijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick