Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Constantly notification 'No Internet' but I have

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2024 08:16 PM)
581 Weergaven
S22_PIM
Journeyman
Opties
Sorry for my English, I'm Dutch so it is not perfect.

I needed to boot my s22 because the battery was completely empty. Since then I constantly receive notifications (see attachments) in Dutch; 'No internet, maby you have no data left from Ben.nl. Click/tab for more information'. Well, Ben.nl is my operator but I do have data and do have internet. Also, I get this notifications while I am connected to wifi and don't use mobile data. When I tab it goes to odido.nl, also a operator for phone, internet and mobile. I don't know them, never heard of them and has nothing to do with my own operator. Everything works fine but it's very irritating plus that odido company is something that don't give me any confidence nothing is wrong. Anyone ideas? Thanks in advance and best regards, Pim

image

image

0 Likes
Spring naar oplossing
13 Antwoorden
S22_PIM
Journeyman
Opties
Dankjewel. Behalve de wifi ontvangst is het een fijn toestel. Nog 3 maanden en dan loopt het abonnement af dus eens zien of een s23 oid de moeite zou zijn, nog niks in verdiept dus we gaan het wel zien
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo S22_PIM, 

Ik kan je e.v. voorzien van toegang naar onze kortingsportaal. Daar kan je Samsung producten vinden voor een kortingsprijs. Laat weten of je hier interesse in hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
S22_PIM
Journeyman
Opties
Korting is altijd interessant. Leuk joh, ik ga eens rondkijken. Bedankt hé!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen S22_PIM,

Kan je mij via een privébericht voorzien van jouw e-mailadres en aankoopsdatum? Ik vraag het dan voor je aan.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes