Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Constantly notification 'No Internet' but I have

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2024 08:16 PM)
570 Weergaven
S22_PIM
Journeyman
Opties
Sorry for my English, I'm Dutch so it is not perfect.

I needed to boot my s22 because the battery was completely empty. Since then I constantly receive notifications (see attachments) in Dutch; 'No internet, maby you have no data left from Ben.nl. Click/tab for more information'. Well, Ben.nl is my operator but I do have data and do have internet. Also, I get this notifications while I am connected to wifi and don't use mobile data. When I tab it goes to odido.nl, also a operator for phone, internet and mobile. I don't know them, never heard of them and has nothing to do with my own operator. Everything works fine but it's very irritating plus that odido company is something that don't give me any confidence nothing is wrong. Anyone ideas? Thanks in advance and best regards, Pim

image

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Anders Simkaart eruit halen, weer netwerkinstellingen resetten, toestel herstarten en simkaart weer erin zetten. Het zal toch met je simkaart of abonnement te maken hebben. Sim vervangen en provider bellen is een goede optie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Erich0010
Voyager
Opties
Goedeavond, maar dit is een NL forum dus je kunt hier gewoon een bericht plaatsen in zij Nederlands 😁

Groet, Erich 🤟

P.S : Odido is de nieuwe naam van het oude T-Mobile Nederland en Tele2 Mobiel.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten. Reset zowel wifi als mobiele netwerken.

Ik zou voor de zekerheid ook je provider bellen hierover.
S22_PIM
Journeyman
Opties
Dat had ik over 't hoofd gezien 🤦 😂. Wat betreft odido, wist ik niet, werkelijk nooit van gehoord
S22_PIM
Journeyman
Opties
Ik had al wel 'namen toegangspunten' van 'internet' naar 'Ben gezet' en 'netwerkoperators' op handmatig en na scannen Ben gekozen, dat was ook de enige optie trouwens. Resetten had ik niet aan gedacht, ga ik direct doen en we zullen vanzelf zien of dat het oplost. Bedankt
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Sinds 2023
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Anders Simkaart eruit halen, weer netwerkinstellingen resetten, toestel herstarten en simkaart weer erin zetten. Het zal toch met je simkaart of abonnement te maken hebben. Sim vervangen en provider bellen is een goede optie.
S22_PIM
Journeyman
Opties
Resetten van mobiele netwerken en wifi had geen effect helaas, heel apart dit. Laatste tijd waren de wifi netwerk verbindingen wel behoorlijk slecht, die vindt ik sowieso niet erg goed bij de s22 maar dit was geen doen. Maar na de router opnieuw geconfigureerd te hebben was dat weer op het oude niveau. Geen idee of dat er iets mee van doen heeft maar dacht ik meld het even. Ik zal nog eens resetten zonder simkaart, wat kan daar het voordeel bij kunnen zijn? Aan mijn abonnement is niets veranderd, loopt ook nog even maar kan al wel een optie voor verlenging kiezen (door met sim only of nieuw toestel) ik laat weten of het heeft geholpen!
0 Likes
S22_PIM
Journeyman
Opties
Zonder simkaart resetten leek te werken maar na een poosje kwam die melding alsnog. Ik heb daarna de toegangspunten verwijderd en 1 nieuwe aangemaakt aan de hand van het lijstje die ik bij Ben had gevonden. Links bovenin staat weer netjes Ben NL en de melding is niet meer teruggekomen. Bedankt voor het meedenken!1726993289735.jpg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is mooi om te lezen dat het is opgelost S22_PIM,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S22!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes