Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camerafout

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2023 04:24 PM)
3818 Weergaven
MvdKxxx
Explorer
Opties
Hallo,

Sinds de laatste update krijg ik steeds de melding camerafout(s22 ultra) en kan ik geen fatsoenlijke foto meer maken valt elke keer uit of loopt vast.
Heb al verschillende dingen geprobeerd cache legen,gegevens wissen ,gedwongen stoppen ,telefoon opnieuw opstarten helpt allemaal niet.
Meer mensen met dit probleem? 
En heeft iemand evt een oplossing?

Grtn Marlene 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MvdKxxx
Explorer
Opties
Heb de veilige modus net eerst nog geprobeerd en dan werkt hij wel normaal...maar nu de vraag welke app stoort erop

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
MvdKxxx
Explorer
Opties
Dankje voor het meedenken .
Heb het geprobeerd met de Open Camera app maar dan loopt hij ook vast als ik een paar foto's heb genomen 😭
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @MvdKxxx ,

Jammer! Dan zou ik een Fabrieksherstel doen. Maak wel eerst een backup:

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-o...

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
MvdKxxx
Explorer
Opties
Heb de veilige modus net eerst nog geprobeerd en dan werkt hij wel normaal...maar nu de vraag welke app stoort erop
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het in veilige modus wel werkt zou ik of opzoek gaan naar een app die de camera constant gebruikt of een fabrieksherstel doen zonder SmartSwitch. Dus dat wil zeggen dat je de backup handmatig zult moeten maken. Dat kan zo :

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Hierna zal de camera gewoon werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Bedankt voor je aanvulling @Patrick !

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen dank! Bedankt dat je je altijd zo inzet voor de klanten🤩 Jij maakt het verschil in deze Community 🥳
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MvdKxxx
Explorer
Opties
@Dick en @Patrick dankjullie wel ga eerst maar even in de apps graven...
Tommy-ke
Apprentice
Opties

Mijn s22 ultra heeft hetzelfde probleem.  Ik ga de reset doen en hoop dat dit werkt

0 Likes