Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2022 05:33 PM)
3115 Weergaven
IvarB
Explorer
Opties
De Bluetooth verbinding valt regelmatig weg in de auto. De S22 Ultra geeft aan dat hij nog verbonden is, terwijl de auto 'Opnieuw verbinden' aangeeft. Beide apparaten lossen het zelf niet op, dus moet zelf de bluetooth uit- en inschakelen. Het probleem doet zich pas voor sinds 2/3 weken denk ik.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
R1ck1
Journeyman
Opties
Voor mensen met het zelfde probleem. Ik heb uiteindelijk de reactie gekregen dat het een bekend probleem is bij volkswagen, Seat en Skoda met de S22 en S23. Betreffende Android auto. En dat de oplossing vanuit VW moet komen. Echter heb ik geen Android auto (WiFi) probleem maar carkit (bluetooth) ik heb gebeld met Samsung en die hebben me gevraagd mijn S22 ultra in veilige mode te starten en daarmee te testen. Ik heb dat gedaan en toen had ik het probleem niet meer. Daarna mijn telefoon weer normaal gestart. Helaas stond die meteen helemaal in de war. Alle widgets etc weg etc. Dat moest ik inclusief mail etc opnieuw instellen. Echter blijft alles nu al 2 weken goed werken. 🥸 Daar ben ik dus heel gelukkig mee maar weet nog steeds niet wat de oorzaak is geweest. Ik hoop dat dit andere mensen helpt want het heeft mij maanden frustratie gekost. Groeten Rick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset op je telefoon?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Reset ook je auto systeem even naar fabrieksinstellingen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @IvarB, goedemiddag.

Is het je met de tip van @Patrick nog gelukt om de verbinding stabiel te krijgen in de auto? En is je telefoon up-2-date? Bij de je autodealer kan je ook nagaan of er een update klaar staat voor het systeem in de auto zelf.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
IvarB
Explorer
Opties
Ik ben er helaas nog niet aan toegekomen aflopen week maar ga hier uiterlijk vrijdag mee verder / aan de slag. Uit de log data is inmiddels wel gebleken dat het probleem zich waarschijnlijk voordoet vanuit de auto, dus die gaat als eerste gereset worden. Ik kom er op terug!
0 Likes
IvarB
Explorer
Opties
Ik ben er nog niet aan toegekomen aflopen week maar ga hier uiterlijk vrijdag mee verder / aan de slag. Uit de log data is inmiddels wel gebleken dat het probleem waarschijnlijk voordoet vanuit de auto, dus die gaat als eerste gereset worden. Kom er op terug!
Kuijpertje
Explorer
Opties
Heb jij het al opgelost? Ik heb hetzelfde net S22 plus.
0 Likes
liefdevol
Apprentice
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem! Mijn telefoon is naar de reparatie service geweest, ze hebben de subboard vervangen. Mijn telefoon heb ik gisteren terug gekregen, echter heb ik het probleem nog! Vanochtend getest in de auto. Daarbij is mijn telefoon slordig dicht gemaakt! Er steekt rubber uit aan de zijkant (scheef/schuin) je ziet het en voelt het in je hand. Niet netjes. Ben benieuwd of je erachter bent of het probleem vanuit de auto is of de galaxy s22 ultra. Met mijn S20 had ik er nooit problemen mee in dezelfde auto.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @liefdevol, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je je telefoon bij ons laten herstellen? Standaard heb je ook 90 dagen garantie op uitgevoerde reparaties, je kan het toestel dan ook opnieuw aanbieden voor een herstelling. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
liefdevol
Apprentice
Opties
Goedemorgen, bedankt voor je reactie. De telefoon is inderdaad door samsung zelf hersteld. Echter werkt mijn bluetooth nog niet goed en is het slordig dicht gemaakt. Graag wil ik dat dit opnieuw gedaan wordt. Het is een duur toestel, wil uiteraard dat ie het goed doet en netjes is. Het is wel jammer dar je opnieuw de back up moet maken, telefoon weer kwijt bent en weer daarna alles op je foon weer alles terug moet zetten. Hoe kan ik de telefoon weer opnieuw aanbieden? Groeten, Mirjam
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat is het is het reparatienummer? Dan zal ik hiervan een melding maken bij het service centrum. 

Groeten,

Martijn

0 Likes