Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Beller-id en anti-spambeveiliging niet aan te zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 24-12-2022 09:49 AM)
5137 Weergaven
Marcvane86
Pioneer
Opties
Hallo, ik bij overgegaan van een Samsung S10e naar een S22 maar krijg de functie beller-id en anti-spambeveiliging niet meer ingeschakeld. De optie staat wel bij telefoon->instellingen maar blijft uitgegrijsd. Het Smart call gedeelte kan ik dus helaas niet gebruiken. Ik ben niet van provider (KPN) gewisseld en gebruik dezelfde Sim card als in de S10e.

Wie o wie kan me helpen de functie weer aan te krijgen want dat is o zo makkelijk.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Marcvane86
Pioneer
Opties
Vandaag bij Samsung servicecenter Breda geweest. Na compleet nieuwe firmware flash nog altijd het probleem aanwezig. In hun toestel werkte het wel en de engineer vond mijn toestel erg warm tijdens normaal gebruik. Hij gaf aan nu anderhalf uur geen oplossing te hebben en gaf het advies om voor garantie bij coolblue een nieuw toestel te halen.

Zo gezegd zo gedaan, op naar Tilburg Coolblue. Die vonden het een apart verhaal, gingen wat websurfen kwamen daar mijn berichten hier en op kan forum tegen en wisten het verder ook niet. De uitleg van Samsung engineering was nog niet voldoende voor een ruil.
Aangedrongen op mijn simkaart in de demo S22 te steken om te laten zien of het dan wel aangaat.
En ja hoor het werkt gelijk, daarna kreeg ik binnen een paar tellen een nieuw toestel door de 30 dagen niet goed regeling ging dat met creditfactuur en nieuwe factuur super. Direct daar samen uitgetest en jah hoor het werkt out of the box.

Net met angstzweet op m'n rug geupgrade naar Android 13 met de laatste updates en gelukkig het werkt nog steeds.

Het was dus echt een hardware issue op die S22.

Klein geluk bij een ongeluk is nu dat ik nu door de nieuwe telefoon en nieuwe factuur gebruik kan maken van de cashback actie van Samsung om 100 euro korting te krijgen. Die net ingeschoten nu hopen dat ie approved wordt.

Groet Marc

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Goedemorgen, wat je even kunt proberen is het volgende...

Ga naar Instellingen, Apps en zet via de streepjes achter "Uw apps" systeem apps weergeven aan. Zoek dan naar Hiya Service en wis alle gegevens van de app. Probeer het daarna nog eens.Screenshot_20221224_095544_Android System.jpgScreenshot_20221224_095616_Settings.jpg
0 Likes
Marcvane86
Pioneer
Opties
Geprobeerd maar geeft geen verandering. Opnieuw opstarten tussendoor ook niet. Optie blijft uitgegrijsd in mijn menu.Screenshot_20221224_094357_Call settings.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ga eens naar instellingen > apps > telefoon > opslag > gegevens wissen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marcvane86
Pioneer
Opties
Wellicht handige toevoeging, mijn telefoon is volledig geüpdatet naar UI5 Android 13 patch december 2022. Ook alle apps zijn up to date.
0 Likes
Marcvane86
Pioneer
Opties
Hallo, bedankt voor uw reactie, dit had ik reeds gedaan vanuit tips voor andere toestellen met zelfde probleem. Lost het alleen niet op voor mij.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waar is je toestel gekocht? Is het een Nederlands toestel?

Post eens een screenshot van instellingen > info telefoon > Softwaregegevens > softwareversie serviceprovider
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben ook zeer benieuwd of het wel in veilige modus werkt. > https://bit.ly/2JQrwvP <
Marcvane86
Pioneer
Opties
Deze week gekocht bij Coolblue dus ga uit van Nederlands toestel.Screenshot_20221224_110852_Settings_1000000003_1671876537.jpg
0 Likes
Marcvane86
Pioneer
Opties
In safe modus kan je helemaal niet bij de instellingen geraken dan is bijna alles grijs.Screenshot_20221224_111450_Call settings.jpg
0 Likes