Vandaag bij Samsung servicecenter Breda geweest. Na compleet nieuwe firmware flash nog altijd het probleem aanwezig. In hun toestel werkte het wel en de engineer vond mijn toestel erg warm tijdens normaal gebruik. Hij gaf aan nu anderhalf uur geen oplossing te hebben en gaf het advies om voor garantie bij coolblue een nieuw toestel te halen.
Zo gezegd zo gedaan, op naar Tilburg Coolblue. Die vonden het een apart verhaal, gingen wat websurfen kwamen daar mijn berichten hier en op kan forum tegen en wisten het verder ook niet. De uitleg van Samsung engineering was nog niet voldoende voor een ruil.
Aangedrongen op mijn simkaart in de demo S22 te steken om te laten zien of het dan wel aangaat.
En ja hoor het werkt gelijk, daarna kreeg ik binnen een paar tellen een nieuw toestel door de 30 dagen niet goed regeling ging dat met creditfactuur en nieuwe factuur super. Direct daar samen uitgetest en jah hoor het werkt out of the box.
Net met angstzweet op m'n rug geupgrade naar Android 13 met de laatste updates en gelukkig het werkt nog steeds.
Het was dus echt een hardware issue op die S22.
Klein geluk bij een ongeluk is nu dat ik nu door de nieuwe telefoon en nieuwe factuur gebruik kan maken van de cashback actie van Samsung om 100 euro korting te krijgen. Die net ingeschoten nu hopen dat ie approved wordt.
Groet Marc