Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij en hitte

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2022 01:42 AM)
620 Weergaven
Miilaaa
First Poster
Opties
Hi, mijn nieuwe s22 plus wordt warm bij het laden. Is dit normaal? Heb de telefoon 2 dagen geleden ontvangen. Ik merkte al gelijk dat het warm werd bij het instellen van mijn telefoon maar ik dacht misschien komt het doordat het aan het instellen is. Ook heb ik de telefoon gisteren met 100% opgeladen, toen ik wakker werd was mijn telefoon 95% zonder gebruik. Ik neem aan dat dit alles niet normaal is voor een nieuwe mobiel.

Ter aanvulling, ik gebruik een originele adapter en kabel en heb de telefoon weer teruggezet naar fabrieksinstellingen maar helaas geen verandering. Overigens wordt mijn telefoon ook warm zonder laden. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Tijdens het laden is warm worden heel normaal. Alle smartphones worden warm tijdens het laden.

Warm worden tijdens instellen kan ook gebeuren, ligt er maar net aan hoe je het hebt ingesteld. Met Smartswitch?

5% verliezen in de nacht is ook redelijk normaal, als je het toestel goed instelt verlies je misschien 1 a 2% snachts.

Voor wat tips over het correct instellen van je toestel zie dit topic.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Tijdens het laden is warm worden heel normaal. Alle smartphones worden warm tijdens het laden.

Warm worden tijdens instellen kan ook gebeuren, ligt er maar net aan hoe je het hebt ingesteld. Met Smartswitch?

5% verliezen in de nacht is ook redelijk normaal, als je het toestel goed instelt verlies je misschien 1 a 2% snachts.

Voor wat tips over het correct instellen van je toestel zie dit topic.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...
Miilaaa
First Poster
Opties
Ik heb dit probleem van warm worden niet gehad bij mijn andere toestel en % verliezen in de nacht vind ik zelf normaal na een tijdje en niet nadat ik een telefoon net in gebruik heb. Aan smartswitch kan het niet liggen want ik heb nog niks overgezet vanuit mijn andere telefoon.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nadat je een telefoon net in gebruik hebt is 5% gewoon normaal. Nadat je telefoon je gebruik heeft geleerd kan dit nog verbeteren. Je kunt ook de tips uit dat topic gebruiken om het te verbeteren.

Smartswitch zou ik sowieso afraden. En als je het wel doet neem dan vooral je instellingen en apps NIET mee. Dit kan voor problemen zorgen.
Miilaaa
First Poster
Opties
Dat is ook de reden waarom ik Smartswitch niet gebruikt heb. 5% was eergisteren, vanochtend was er alweer 7% vanaf. Dus ik hoop dat het inderdaad beter wordt. Ik zal het aankijken, bedankt!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Kijk even in dat topic wat ik stuurde. Als je die tips volgt dan zal het beter worden.
Miilaaa
First Poster
Opties
Vandaag ben ik wakker geworden met 12% minder, dus beter wordt het niet. Ik denk toch echt niet dat dit normaal is voor een nieuwe toestel. Waar gaat de batterij heen zonder gebruik? Dat er 1% van af gaat voor meldingen die je in de tussentijd ontvangt, begrijp ik. Maar zoveel kan toch echt niet goed zijn voor niet eens een week oude telefoon.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Bij instellingen > Batterij en Apparaatonderhoud > Batterij > klik op de grafiek kun je precies zien wat batterij verbruikt. Deel anders een screenshot.
0 Likes
Miilaaa
First Poster
Opties
Hoi Patrick, het lijkt een beetje alsof er wordt gedaan dat ik geen verstand heb van telefoons. Ik ben misschien geen professional maar ik weet onderhand wel wat wel of niet normaal is. De problemen die ik nu ervaar, zijn problemen die ik met een toestel na 2 jaar zou krijgen maar niet al gelijk dus dit kan echt niet goed zijn.. Ik vind het een beetje raar dat u dat zelf niet kan bedenken.

Ik had al gelijk contact gehad met mijn provider, en die hebben gezegd dat ik de telefoon kon terugsturen maar ik wou het toch nog een paar dagen uittesten. Nu zie ik nog steeds geen verandering. Het is dat ik over een paar dagen op vakantie ga en niet weet of ik binnen die tijd een andere toestel kan ontvangen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Het is niet de bedoeling om je dit idee of gevoel te geven, ik wil je graag helpen. Het is wel zo dat de Samsung S22+ ook een slimme batterij heeft een je gebruikerspatronen zal gaan leren kennen om het verbruik hier automatisch op af te stemmen. Dit duurt ongeveer 1-2 weken, maar als je het idee hebt dat jouw toestel niet goed kan je deze welllicht nog omruilen bij je verkoper.

Had je nog wat aan de tips in dat topic? 

Je zou voordat je op vakantie gaat nog even langs een servicepunt kunnen gaan zodat ze met je kunnen meekijken.