Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatische schermrotatie na Android 13 upgrade

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2022 11:15 AM)
848 Weergaven
Wil1968
Explorer
Opties
Sinds ik mijn S22 heb geupgrade naar Android 13, roteert mijn scherm in de automatische stand foutief. Bijvoorbeeld als ik foto in verticale stand wil bekijken, draait het scherm naar liggend en andersom ook.
Op het internationale forum platform klagen hier ook al meer mensen over.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Wil1968
Explorer
Opties
Ik heb van Samsung Electronics Benelux een antwoord gekregen op mijn foutrapportage;
"De oplossing voor dit probleem wordt toegepast op een volgende binaire onderhoudsrelease. Houd je apparaat en apps up-to-date."

Goed bericht en ik ben benieuwd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen.

Herstart je toestel eens.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Wil1968
Explorer
Opties
Na een herstart functioneert het scherm een paar uur normaal. Daarna gaat het weer fout.
0 Likes
Wil1968
Explorer
Opties
Kalibreren helpt overigens ook niet. En cache wissen van fototoestel werkt ook niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je een foutrapport kunnen versturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Wil1968
Explorer
Opties
Gedaan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wil1968, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Wil1968
Explorer
Opties
Hi Martijn,
Nou...ik heb in veilige modus opgestart.
Dat heb ik ongeveer 5 minuten zo laten staan. Daarna weer normaal opgestart en tot nu toe werkt de automatische roteerfunctie goed!
Maar ik heb het vermoeden dat het ergens in de camera app fout gaat.

Omtzettend bedankt zover Martijn.
Mocht het toch nog weer fout gaan binnenkort, dan zal ik mij hier weer melden...als dat kan?

Groet,
Wilfred
0 Likes
Wil1968
Explorer
Opties
Hi Martijn,

Daar ben ik helaas al...het scherm roteert alweer fout.😒
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit niet ervaart in de Veilige Modus, is de kans heel erg groot dat dit vanuit een andere app wordt veroorzaakt. Je kan de apps dan één voor één verwijderen totdat het issue is opgelost, een andere wat meer rigoureuze optie is om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes