Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Audio codec wordt niet ondersteund Galaxy S22.

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2022 07:16 PM)
1833 Weergaven
RoHaf
Explorer
Opties
Ik heb vanaf mijn S20 alle foto's en video's gekopieerd naar de S22. Als ik nu echter vanuit de galerij een video afspeelt, krijg ik geen geluid. Als ik dit via de Samsung video app doe, krijg ik de melding dat de audio codec niet ondersteund wordt. 
Nu heb ik wel een andere video player geïnstalleerd, echter wordt deze niet automatisch gekozen vanuit de galerij. 
Wordt dit nog opgelost met een update of is er een andere manier om dit wel voor elkaar te krijgen?
0 Likes
6 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@RoHaf 

Aangezien ik veronderstel dat je op de S20 wel geluid had zou ik een foutrapport, vanaf je S22, met screenshots sturen via je Samsung Members app.

Ikzelf weet niet hoe ge een default video player op de S22U kunt instellen

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RoHaf, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zijn de video's die je hebt overgezet ook met de Samsung S20 Ultra gemaakt? 

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RoHaf
Explorer
Opties
Inmiddels al een fouten rapport en screenshots doorgestuurd via de members app.
Het gaat om oudere wmv filmpjes, gemaakt met oudere toestellen. Echter als er een wmv filmpje via de Whatsapp binnen komt, kan ik deze ik Whatsapp wel kijken met geluid,maar via de Samsung video player niet.
Maar goed. Het is in behandeling.
Members_MABqCJW
First Poster
Opties

Heb je ooit antwoord gekregen over wat er fout ging of is er een oplossing gegeven? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_MABqCJW, welkom op de Community!

Je kan hiervoor het beste een foutrapport indienen. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
RoHaf
Explorer
Opties
De Samsung video player ondersteund geen wmv meer en schijnbaar gaat dit ook niet meer komen. Ik heb al mijn wmv films omgezet en dan werkt het wel.