Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingsgeluid S20

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2020 08:28 PM)
6087 Weergaven
Marianne32
Student
Opties

Yeah nieuwe Samsung, lekker aanpassen naar eigen voorkeur zoals ook appgeluidjes. Deed t prima.

En ineens komen de meldingdgeluiden niet binnen. Alle instellingen gecheckt 🤔 lijkt in orde. Ga ik naar bv WhatsApp en check geluid daar, hoor ik netjes het geluid. Alleen komt er een app binnen hoor ik niks. 

Ga ik naar instellingen, app, meldingsgeluid hoor ik niks meer.  Terug naar WhatsApp, hoor ik t daar weer wel.

Daarbij wil ik een app een apart geluid geven, staan ineens alle apps op dat geluid en je raad t al, er komt nog steeds geen geluid bij nieuwe meldingen. Wie herkent t dit of belangrijker... weet hoe t op te lossen

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @patjuh, goedemiddag.

Hoe gaat het intussen met WhatsApp en de meldingen? Van een andere gebruiker heb ik vernomen dat dit tijdelijk veroorzaakt werd door WhatsApp zelf.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
23 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Marianne,

Wat vaag dat je geen meldingsgeluiden krijgt terwijl dit wel zo staat ingesteld. Misschien een rare vraag, maar staat onder Instellingen >> Geluid en trillen >> Volume "Meldingen" wel aan? En heb je dit alleen bij Whatsapp, of ook bij andere apps?

kevin-sig
Vanessa2406
First Poster
Opties

Hoi Marianne, ik heb hetzelfde probleem gehad. Ga naar instellingen, dan naar Apps, vervolgens naar bijv. de app Whatsapp en scrollen naar onderen naar App-gegevens in winkel. Daar moet staan App gedownload uit Google Play Store. Bij mij stond daar dat het via Smart Switch was. Ik heb toen de app verwijderd en opnieuw via de Play Store geïnstalleerd en toen was het probleem verholpen. 

Ik hoop dat ik je hiermee verder heb kunnen helpen. 

best58
First Poster
Opties
ik heb dat probleem ook eerst deed hij het goed nu niet in WhatsApp e-mail Facebook maakt niets uit alle instellingen staan goed heeft iemand hier een oplossing voor
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @mrs-jetty,

Is het een idee dat een van mijn collega's op afstand de instellingen met je naloopt?

Hier lees je hoe dat in z'n werk gaat en hoe je een afspraak kunt maken: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
ErnstJan2021
Student
Opties
Zelfde probleem hier. Bij geluidsinstellingen (Volume) zie ik meldingen en systeem uitgeschakeld staan. Kan deze niet aanpassen.
Vanmorgen een update gedaan. Daar lijkt het mee te maken te hebben.

Graag een oplossing...
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ErnstJan2021,

Is het een idee dat een van mijn collega's op afstand met je meekijkt?

Hier lees je hoe dit in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
ErnstJan2021
Student
Opties
Het is gelukt (via Samsung Whatsapp). mea culpa...het was een fout mijnerzijds.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Toch fijn dat het is gelukt 👍

rsz-846676
0 Likes
ErnstJan2021
Student
Opties
👍🏼
0 Likes