Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Raar beeld na resetten.

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2021 11:17 AM)
617 Weergaven
Gdr2
Apprentice
Opties

Naar aanleiding van een SMS heb ik mijn telefoon gereset. Opzich alles gelukt, alleen is de kleur van mijn display niet meer de oude. Er ligt een soort van gele gloed over heen. Terwijl ik daarvoor een heel erg scherpe display had en nu niet meer echt te bieden ben. Wat kan ik er aan doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Gdr2
Apprentice
Opties
Hi BruceH,

Naar aanleiding van alle adviezen heb ik de telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen en toen weer opnieuw begonnen met installeren van alle apps en het draait weer als een zonnetje. Bedankt voor het advies!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nog een keer naar fabrieksinstellingen zetten en als dat niet helpt laten repareren > https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Gdr2, gereset in welk opzicht, bedoel je naar fabrieksinstellingen.
Wat voor SMS was het, zo'n bericht uit het nieuws, dat er iets onderweg was. ALS JOUW toestel terug is naar fabrieksinstellingen dan zou hij als " nieuw" in te stellen moeten zijn.
Maar als je ivm dat "virus" een back-up terug hebt geplaatst vraag ik mij af is het "virus" wel weg en niet retour met je back-up. Misschien slim om even ern virusscanner te plaatsen en zijn werk te laten doen, vind je wat dan verwijderen en weer resetten mar dan liefst alles schoon erop zetten, een heel werk maar wel beter in dat geval.
Bij instellingen op jouw foon, batterij en onderhoud, dan staat onderaan bij de 4 functies de onderste optie en dan via dat kun je een scanner installeren.
HEEL veel sucses, ik hoop te vernemen of het gelukt is.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Gdr2,

Controleer ook eens of de instelling 'Filter blauw licht' is ingeschakeld. Zo niet, kijk dan eens bij Instellingen -> Display -> Scherm-modus. 

Hier kun je de witbalans aanpassen, wellicht dat dat helpt. Anders inderdaad eens resetten en tot slot ter reparatie aanmelden via onze Ophaalservice.

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Gdr2
Apprentice
Opties
Hi BruceH,

Naar aanleiding van alle adviezen heb ik de telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen en toen weer opnieuw begonnen met installeren van alle apps en het draait weer als een zonnetje. Bedankt voor het advies!
0 Likes
Gdr2
Apprentice
Opties
Hallo SnArF2576,

Het was een SMS dat zich voordeed als DHL. Had al Kaspersky op mijn telefoon maar waarschijnlijk toch iets door gekomen. Heb mijn S10 helemaal gerest en daarna weer de apps geïnstalleerd. Nu draait hij weer als een zonnetje. Bedankt voor het advies.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Fijn dat het is opgelost 😁

rsz-846676
0 Likes