Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

USB werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 08-07-2019 01:27 AM)
6102 Weergaven
JaapG
Pioneer
Opties

Sinds kort lukt het niet meer om verbindingen tot stand te brengen via de usb connector.

Er blijft maar steeds een melding komen dat de usbconnector is aangesloten en even later is de verbinding weer verbroken.

Dit gebeurt met het aansluiten naar de pc maar ook met een dex kabel. Dat is de melding dat de hdmi verbinding is verbroken en even later weer verbonden.

Herkend iemand dit probleem?

Groet JaapG

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JaapG
Pioneer
Opties

Usb connector was dus defect. Via de ophaal service binnen 24 uur gerepareerd en geen stap buiten de deur gezet.  Helemaal top.

JaapG

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JaapG,

Heb je al eens bij Telefoon ingetoetst: *#0808# en de instellingen op MTP + ADB ingesteld?

rsz-846676
0 Likes
JaapG
Pioneer
Opties

Ik heb dat geprobeerd  maar zonder resultaat .

Ik vermoed dat er iets mis is met de usb connector. 

Bedankt voor het meedenken. 

Groet JaapG

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat zou ook kunnen. Eventueel controleren op vuil/stof in de USB-poort? Of een andere kabel proberen? Een andere USB-poort van de PC of laptop wilt ook nog wel eens helpen.

rsz-846676
0 Likes
JaapG
Pioneer
Opties

Ik heb vanalles geprobeerd en als laatste heb ik de telefoon gereset. Zonder resultaat , helaas.

Mijn conclusie is dat de usb connector defect is.

Ik ga nu uitvinden of het te repareren is.

Bedankt voor het meedenken. 

Groet, JaapG

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Je kunt hem ter reparatie aanmelden via onze Ophaalservice of je kunt langs een servicepunt van ons gaan. https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
JaapG
Pioneer
Opties

Usb connector was dus defect. Via de ophaal service binnen 24 uur gerepareerd en geen stap buiten de deur gezet.  Helemaal top.

JaapG

BruceH
Community Manager
Opties

Top! Fijn dat het zo snel is opgelost.

rsz-846676
0 Likes