Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Touchscreen Note 20 Ultra werkt niet meer na Update

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2022 09:16 PM)
413 Weergaven
MGWIJN
Apprentice
Opties

Na een update (10-7-2022) werkt mijn touchscreen niet meer, kan toestel alleen nog met de S-Pen bedienen, zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Gisteren geen probleem, heb 'm aan de lader gehangen en vanmorgen was ie niet meer via het Touchscreen te bedienen. Heb 'm een herstart moeten geven met de S-Pen, daarna werd er een installatie gestart van een update, daarna werk het toestel alleen nog met de S-pen niet meer met de vingers, dus geen touch meer. Toestel is in mint conditie, dus ik vraag me nu af of dat aan de update gelegen heeft. Nooit problemen gehad met m'n Note 20 Ultra 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MGWIJN
Apprentice
Opties

Probleem is reeds verholpen, zat nog in garantie periode, en mijn toestel was echt nog in Mint conditie. Batterij werd defect bevonden, moet ook aangeven dat mijn toestel uit de eerste batch afkomstig was. Verder nooit problemen gehad met het toestel, alleen wel eens meldingen gezien over laadspanning, dus denk dat echt een probleem is geweest in de batterij. Maar zelfs na het optreden van het probleem was toestel gewoon nog te bedienen met S-Pen. Ben zeer tevreden over de garantie afhandeling, binnen een 6 dagen had ik mijn toestel weer terug en werkt weer perfect :smiling-face: 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MGWIJN
Apprentice
Opties

Vergeten te zeggen, ik heb mijn Note gewoon aangemeld voor reparatie via Samsung Service website, is thuis opgehaald en weer thuisgebracht door Dynalogic (Dynafix),

Mvgr,

Mark

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Zit er een servicepunt in de buurt? Het lijkt mij verstandig om daar heen te gaan namelijk. Misschien kunnen hun wat voor je betekenen aangezien er waarschijnlijk belangrijke dingen op je toestel staan die je niet kwijt wilt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MGWIJN, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Via de Samsung Members-app kan je ook het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor het touchscreen. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
MGWIJN
Apprentice
Opties

Probleem is reeds verholpen, zat nog in garantie periode, en mijn toestel was echt nog in Mint conditie. Batterij werd defect bevonden, moet ook aangeven dat mijn toestel uit de eerste batch afkomstig was. Verder nooit problemen gehad met het toestel, alleen wel eens meldingen gezien over laadspanning, dus denk dat echt een probleem is geweest in de batterij. Maar zelfs na het optreden van het probleem was toestel gewoon nog te bedienen met S-Pen. Ben zeer tevreden over de garantie afhandeling, binnen een 6 dagen had ik mijn toestel weer terug en werkt weer perfect :smiling-face: 

Oplossing
MGWIJN
Apprentice
Opties

Vergeten te zeggen, ik heb mijn Note gewoon aangemeld voor reparatie via Samsung Service website, is thuis opgehaald en weer thuisgebracht door Dynalogic (Dynafix),

Mvgr,

Mark