Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

timer display

(Topic created on: 29-04-2019 09:44 AM)
508 Views
leontt
Journeyman
Options

de timer van wanneer het display uit moet gaan, zet zichzelf terug naar 30 seconden zodra het scherm uit gaat (ik heb dat op 1 minuut staan), heel irritant ....

0 Likes

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
leontt
Journeyman
Options

ik ben er wel achter wat het vermoedelijk is geweest, ik heb ontwikkelaarsopties aan staan en daar staat een knop in "systeem automatisch bijwerken" (pas updates toe wanneer telefoon opnieuw wordt gestart) , die knop had ik aan staan, en sinds dat ik die uit heb gezet, blijft de telefoon op de gewenste 1 minuut staan, en veranderd niet elke keer dat het scherm uit gaat, vraag me niet wat die knop te maken heeft met de display timer, het klinkt mij wat onlogisch in de oren, maar de timer werkt weer dus.

View solution in context

2 REPLIES 2
BruceH
Community Manager
Options

Hi @leontt,

Dat is gek! 

Heb je hem simpelweg al eens opnieuw opgestart? Je kunt ook eens kijken of het in de veilige modus ook voorkomt: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

rsz-846676
0 Likes
Solution
leontt
Journeyman
Options

ik ben er wel achter wat het vermoedelijk is geweest, ik heb ontwikkelaarsopties aan staan en daar staat een knop in "systeem automatisch bijwerken" (pas updates toe wanneer telefoon opnieuw wordt gestart) , die knop had ik aan staan, en sinds dat ik die uit heb gezet, blijft de telefoon op de gewenste 1 minuut staan, en veranderd niet elke keer dat het scherm uit gaat, vraag me niet wat die knop te maken heeft met de display timer, het klinkt mij wat onlogisch in de oren, maar de timer werkt weer dus.