Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm Note 9 Kapot na 6 dagen!

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2019 05:45 PM)
397 Weergaven
prfr
Apprentice
Opties

Mijn bij Samung aangekochte Galaxy Note 9 viel gisteren binnenshuis op onze zachte PVC-vloer van circa 30-40 cm hoogte. Hoe kan het Gorilla Glass Grade scherm volledig zijn gebarsten? Ik heb jarenlang gewerkt voor de concurrent, en geeneen van mijn toestellen is stuk gegaan na een val. 

Ik vind dit absoluut onacceptabel. Ik heb het toestel slechts 6 dagen in bezit, maar hij is dus niet bestendig tegen zacht PVC? Zit hier überhaupt wel Gorilla Glass op?

5 Antwoorden
prfr
Apprentice
Opties

Opvallend; geen antwoord van Samsung?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi! Het is erg druk op meerdere kanalen, vandaar het latere antwoord. Er zit absoluut Gorilla Glass op en net als al onze toestellen is de Note9 getest volgens de juiste voorwaarden, dus dit betekent dat het een rottig geval van pech is. Het is niet onmogelijk natuurlijk, want het blijft glas.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
prfr
Apprentice
Opties

Huawei toestellen met Gorilla glass 2 vallen tig keer: 0 schade.

Samsung Note 9 valt 1 keer op zacht pvc: scherm stuk. Right.....

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

S8 van mij, valt 'tig keer', geen schade. Helaas zegt het allemaal niets, zonde en gewoon heel erg balen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Hoe dik is die zachte pvc vloer (volgens mij is pvc zeer slijtvast en juist niet zacht)? En is het misschien handig om een telefoon niet te laten vallen?

0 Likes