Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung note 10 plus 5g heeft geen 5g ?

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2022 06:31 PM)
3203 Weergaven
dioii
Journeyman
Opties
Ik heb een abonnement met 5g en de samsung note 10 plus 5g maar geen 5g bereik heeft iemand hier ervaring mee 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
dioii
Journeyman
Opties
Ik heb het even verder voor je bekeken. Jouw toestel wordt niet ondersteund, excuses voor het bovenstaande bericht waar we dit wel aangeven.

De Galaxy Note 10 + kwam in twee varianten. De 4G versie en de 5G versie. Toendertijd verkochten wij alleen de 4G variant, aangezien 5G varianten niet door ons verkocht werden heeft Samsung geen samenwerking met ons gedaan om de 5G versies van de toestellen werkzaam te krijgen op ons netwerk. Hierdoor wordt alleen 4G ondersteund op ons netwerk met de Galaxy note 10 plus 5G versie.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat voor abbonement heb je precies?

Ga eens naar instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerk modus. Plaats eens een screenshot hiervan, staat 5g er tussen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
dioii
Journeyman
Opties
Ja 5g staat er tussen ik heb een unlimited 5g abonnement van vodafoneScreenshot_2022-07-25_19-13-33.png
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zet Wifi eens uit dan en mobiele data aan en laat eens zien wat je krijgt. Er zou 5G moeten verschijnen.

Heb je Vodafone al gebeld om te vragen waarom je geen 5G ontvangt? Het zou best kunnen zijn dat hun iets moeten doen aan hun kant.
0 Likes
dioii
Journeyman
Opties
Ligt niet daarin er komt een 4g te staan verder niet, ik heb al een nieuwe sim kaart gehad. Als ik de sim kaart in een iPhone 13 stop krijg ik meteen 5g. Maar deze telefoon lijkt te zijn gelockt alsof hij geflashd moet worden
0 Likes
dioii
Journeyman
Opties
De NR wat volgens mij.voor de connectie van 5g moet staan staat ook uit in de telefooncode en dan de settings
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waar heb je de telefoon gekocht?

Bel Vodafone eens en vraag om een configuratie sms.
0 Likes
dioii
Journeyman
Opties
Vodafone geeft net het volgende aan
0 Likes
Oplossing
dioii
Journeyman
Opties
Ik heb het even verder voor je bekeken. Jouw toestel wordt niet ondersteund, excuses voor het bovenstaande bericht waar we dit wel aangeven.

De Galaxy Note 10 + kwam in twee varianten. De 4G versie en de 5G versie. Toendertijd verkochten wij alleen de 4G variant, aangezien 5G varianten niet door ons verkocht werden heeft Samsung geen samenwerking met ons gedaan om de 5G versies van de toestellen werkzaam te krijgen op ons netwerk. Hierdoor wordt alleen 4G ondersteund op ons netwerk met de Galaxy note 10 plus 5G versie.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Oke dat is wel zeer apart, vooral omdat er in de instellingen van je toestel 5G beschikbaar staat. Wellicht kun je met een andere provider 5G krijgen op dit toestel.

Je mist gelukkig weinig. Het huidige 5G is misschien 10% sneller dan 4G+.

We moeten nog een heel jaar wachten tot de echte 5G frequenties worden vrijgegeven en het echt snel word.
0 Likes