Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung DeX i.c.m. de Samsung Galaxy Note10+

(Onderwerp aangemaakt op: 12-09-2021 04:59 PM)
373 Weergaven
Guydm
Explorer
Opties

Zeer tevreden over dit toestel doch niet perfect . Bij inpluggen samsung docking of andere docking via usb c begint de note 10 een geluid af te spelen dat ik niet kan afzetten . Enige oplossing is toestel uitzetten en opstarten met ingeplugde docking . Verder is er nooit een geluid als ik een oplaad usb c inschakel. Enkel via docking of zelfs met usb c to hdmi samsung kabel . Iemand hier nog problemen mee ? Oplossing ? . Verder als ik op dex zit via monitor dan is het beeld licht vervormd. Monitor is lg 34 w k 650 .... Wanneer ik dex gebruik via s7 tablet dan is er geen vervorming zelfs perfecte verhoudingen . Nochtans gebruik ik telkens de aanbevolen settings/ resolutie. Wat kan hier het probleem zijn ? Laatste probleem ... 🥴 Als ik bel met tablet ( bel/ sms app) op note 10 dan is er heelveel storing.... Dus niet echt handig...  . Was makkelijker om alles via dex note te doen . .. maar scherm is dan niet zo aangenaam ( zie eerder probleem / vervorming..) iemand oplossingen hiervoor ? Mvg Guy

0 Likes
19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Zo dat is flink wat hoofdpijn zo te lezen😅

Ik denk dat je er goed aan doet om een backup van je data te maken en gewoon een fabrieksherstel doet op de apparaten met problemen. Zorg ook dat alles up 2 date is. Hierna zouden alle problemen weg moeten zijn.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Guydm
Explorer
Opties
Ok dan dummie vraag. Hoe doe je goede back up ? Zodat je ook de settings ... En lay out behoud . Zoniet is t weer uren pingelen en zoeken ...
0 Likes
Guydm
Explorer
Opties
Thx trouwens
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik zou persoonlijk niet de instellingen doen maar als je dat perse wilt er is een programma op de computer wat je kunt gebruiken. Smartswitch heet dit. Hiermee kun je alles backuppen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Guydm
Explorer
Opties
Beste Patrick....na wat tijd lukt alles op 1 ding na ... het toetsenbord _was voordien ook_ krijg instelling niet juist .=:en &=1 cijfers en letters staan juist maar tekens niet ::: hoe dit nog aanpakken ...op tablet werkt het wel met zelfde toestenbord en instellingen 😃...dank voor hulp alvast .;,rest is opgelost ...scherm geluid etc .. hoplijk kan je dit nog regelen Screenshot_20210912-213357_Settings.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Guydm

Hi there, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om het toetsenbord goed ingesteld te krijgen? Heb je ook een back-up teruggezet op je telefoon?

Probeer het eens met een schone installatie, ik hoor graag of dit heeft geholpen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Guydm
Explorer
Opties
Lukt niet . Noteer wel dat zelfde instellingen werken voor Samsung s7 tablet met zelfde toetsenbord! Strange
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemiddag, @Guydm.

• Kun je anders een foto delen van jouw DeX-kabel of station?

• Is deze ook origineel van Samsung?

• Staat er misschien een update klaar voor jouw telefoon?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200