Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note20 ultra update android 14

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2022 06:26 AM)
307 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Walterke
First Poster
Opties
Beste samsung gebruikers,

Sinds 3dagen update android 13 en dus ook de oneUI5 gedownload en uitgevoerd heb ik een akelig probleem. 
4g/5g doet het niet meer én toestel van de lader halen is ZONDER gebruiken na 6uur compleet maar dan ook compleet leeg. Iemand nog zulke ervaringen. 
Ben zo blij met dit ding en heeft anders geld genoeg gekost ook maar was het een munder duur toestel geweest had hij lang door het raam gegaan. Reset van de verbindingen alreeds doorgevoerd maar ook dit helpt niets. Ben bang dat ik fabrieksinstellingen zal moeten uitvoeren maar dan ben ik dus alles kwijt vermoed ik. 
Mvg 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Voor tips met de batterijduur > https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/... <

Als je een fabrieksherstel doet bestaat er de mogelijkheid om bijvoorbeeld het toestel met een kabel aan te sluiten op een computer. Dan kun je alles kopieren > backuppen. Er bestaat ook software hiervoor > SmartSwitch. Als je SmartSwitch gebruikt zorg er dan voor dat je de instellingen en apps niet meeneemt alleen je foto's ect video's ect en Whatsapp moet je apart backuppen via de cloud.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Voor tips met de batterijduur > https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/... <

Als je een fabrieksherstel doet bestaat er de mogelijkheid om bijvoorbeeld het toestel met een kabel aan te sluiten op een computer. Dan kun je alles kopieren > backuppen. Er bestaat ook software hiervoor > SmartSwitch. Als je SmartSwitch gebruikt zorg er dan voor dat je de instellingen en apps niet meeneemt alleen je foto's ect video's ect en Whatsapp moet je apart backuppen via de cloud.

0 Likes
Walterke
First Poster
Opties
Ja ik vrees dat er deftig wat is misgelopen🤷🏻‍♂️ al snap ik niet goed hoe. Ik zal straks eens proberen maar naar een versie eerder terugkeren is géén optie denk ik. Als dat dan al mogelijk zou zijn.
Bedankt alvast voor reactie
Grtz Wouter
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Een versie eerder niet nee, een backup + fabrieksherstel wel😉

Willemijn
Student
Opties
Hoe maak ikeen fabrieksherstel. Patrick werkt u bij Samsung?
0 Likes
Walterke
First Poster
Opties
Instellingen->algemeen beheer-> resetten-> fabrieksinstellingen. Neem wel eerst notie van alles wat je nog wilt achteraf of backup nemen via google en dergelijke en gaan met die banaan😉
0 Likes
Willemijn
Student
Opties
Dank u Walteke.
0 Likes
Walterke
First Poster
Opties
Graag gedaan. Ook ik ben via hier geholpen dus gun ik een ander dat zeker en vast ook👍🏼
0 Likes