Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pop-up meldingen weergeven Galaxy Note 20.

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2021 10:56 AM)
1097 Weergaven
Dadavase
Journeyman
Opties

hallo , sinds ik de laatste update van mijn note 20 ultra heb gedaan werken die popup meldingen van messenger niet meer ..  vroeger kreeg ik zo n ronde popup op mijn scherm bij een melding van mesenger ..was gemakkelijk ..

kan ik dit oplossen ? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Dadavase, goedemiddag. 

Als je bij de Zwevende Meldingen kiest voor Slimme pop-up weergave, krijg je een extra optie voor Opgenomen apps en kun je de apps selecteren voor de pop-up weergave.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
GameZoneOne
Voyager
Opties
Probeer de app de resetten, werkt dat niet dan zou ik system reset doen. Das mijn idee alvast, prettige dag verder
Liquidz
Journeyman
Opties
Dit kan ook liggen aan Messenger zelf. Eventueel de app opnieuw installeren of updates verwijderen, en kijken of het zonder update ook werkt. Ik merk zelf ook bij Android 11 dat het meldingensysteem wat slordiger overkomt, dit zal vast verholpen worden bij een volgende update. Systeem reset vind ik persoonlijk misschien wat te drastisch voor een melding van een app. Uiteraard ook zeker zijn dat je de 'Chatheads' wel aan hebt staan bij de instellingen van Messenger zelf.
Se7n
Hotshot
Opties
Instellingen - Meldingen - Geavanceerde instellingen - Zwevende meldingen - Ballonnen of Slimme pop-upweergave
(Nadeel alle apps zoals bv snapchat, telegram, ... zullen dit doen).
Succes
Dadavase
Journeyman
Opties
het lukt niet ..zal wel zien bij volgende update ...en anders doe ik het zonder 🤪..
ze lachen al met mij ...met je dure telefoon zeggen ze 🤣
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Dadavase, goedemiddag. 

Als je bij de Zwevende Meldingen kiest voor Slimme pop-up weergave, krijg je een extra optie voor Opgenomen apps en kun je de apps selecteren voor de pop-up weergave.

Groeten,

Martijn

Dadavase
Journeyman
Opties
zo is het ingesteld ..en toch werkt het niet meer sinds update
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook met de andere apps, zoals WhatsApp?

We hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken, wil je hier meer over weten kijk dan hier

Groeten,

Martijn

0 Likes