op 21-01-2019 08:51 PM
Zijn er ook instellingen om vragen of ik zeker weet dat ik wil downloaden omdat ik mobiele data heb aan staan uit te zetten. Het zou handig zijn als je kan instellen dat mobiele data verbinding gelijk is aan wifi en dus altijd download upgrade ook tijdens mobiele data gebruik. Ik vind dat nu telefoons niet om kunnen gaan met onbeperkt internet van mobiele data.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-01-2019 09:52 PM
De downloadbooster is niet de oplossing aangezien ik op zoek ben naar om alleen mobiele data te gebruiken dit omdat ik onbeperkt internet heb. Misschien is het een idee voor Samsung/android/app ontwikkelaars een instelling te maken zodat de mobiele data het zelfde word gezien als wifi voor onbeperkt internet abonnementen
op 22-01-2019 11:49 AM
De downloadbooster is niet de oplossing aangezien ik op zoek ben naar om alleen mobiele data te gebruiken dit omdat ik onbeperkt internet heb. Misschien is het een idee voor Samsung/android/app ontwikkelaars een instelling te maken zodat de mobiele data het zelfde word gezien als wifi voor onbeperkt internet abonnementen
op 30-01-2019 01:44 AM