Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onbeperkt internet mobiele data

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2019 08:51 PM)
349 Weergaven
Fabianj
Apprentice
Opties

Zijn er ook instellingen om vragen of ik zeker weet dat ik wil downloaden omdat ik mobiele data heb aan staan uit te zetten. Het zou handig zijn als je kan instellen dat mobiele data verbinding gelijk is aan wifi en dus altijd download upgrade ook tijdens mobiele data gebruik. Ik vind dat nu telefoons niet om kunnen gaan met onbeperkt internet van mobiele data.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Fabianj
Apprentice
Opties

De downloadbooster  is niet de oplossing aangezien ik op zoek ben naar om alleen mobiele data te gebruiken dit omdat ik onbeperkt internet heb. Misschien is het een idee voor Samsung/android/app ontwikkelaars een instelling te maken zodat de mobiele data het zelfde word gezien als wifi voor onbeperkt internet abonnementen 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kunt Downloadbooster aanzetten, die maakt dan gebruik van Wifi en je data om dingen te downloaden. De melding zelf kan je niet weghalen en zit ook meestal in de apps zelf.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
Fabianj
Apprentice
Opties

De downloadbooster  is niet de oplossing aangezien ik op zoek ben naar om alleen mobiele data te gebruiken dit omdat ik onbeperkt internet heb. Misschien is het een idee voor Samsung/android/app ontwikkelaars een instelling te maken zodat de mobiele data het zelfde word gezien als wifi voor onbeperkt internet abonnementen 

0 Likes
Fabianj
Apprentice
Opties

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat gaan ze nooit doen omdat onbeperkt nergens echt onbeperkt is! Er zijn altijd beperkingen...
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes