Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 9 model in 512 GB heeft 2 S-Pennen?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2018 03:49 PM)
997 Weergaven
Svmsung92
Journeyman
Opties

Hoi, ik zag een filmpje op Youtube van iemand die de blauwe Note 9 met 512 GB had ontvangen en hij kreeg 2 S-Pennen in zijn doos geleverd. De gele S-Pen die bij de blauwe model hoort en ook nog eens een grijze S-Pen. Is dit ook het geval bij de zwarte Note 9 in Nederland, dat je 2 S-Pennen zult krijgen bij de 512 GB model?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
tsjabbie
Student
Opties

ik heb de versie 512 en zit geen Extra s pennen  bij dat is wel jammer had graag een gele er bij willen hebben 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik weet niet precies of dat alleen bij de blauwe editie is, maar laat het ons weten als je hem binnen hebt? Ik heb het ook even voor je nagevraagd als ik meer weet zal ik het je laten weten!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
tsjabbie
Student
Opties

ik heb de versie 512 en zit geen Extra s pennen  bij dat is wel jammer had graag een gele er bij willen hebben 

0 Likes
Svmsung92
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie @tsjabbie ... inderdaad jammer dat er geen 2 S-Pennen bij zitten als in dat filmpje op Youtube. Toch nog veel plezier met je nieuwe Note 9!! :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type:

0 Likes
tsjabbie
Student
Opties

@Svmsung92 bedankt gaat goed komen ja had er liever een gele bij gehad helaas niet het geval 

0 Likes
Svmsung92
Journeyman
Opties

@tsjabbie Ja, ik wil ook inderdaad die gele S-pen met een 512 GB model hebben. Daarom had ik gehoopt dat de blauwe Note 9 met gele S-pen in de 512 GB model te koop zou zijn in Nederland. Want ik vind juist die combinatie met blauw en geel echt mooi. Maar helaas alleen de zwarte variant in Nederland.

Ardje
Navigator
Opties

Dit is een oude thread. Maar wel eindelijk antwoord:

Er zit geen extra pen in. (Ik heb de blauwe 512GB versie)

Ik denk dat die pen ergens anders vandaan komt.

In principe zijn alle pennen min of meer met elkaar uitwisselbaar: alle note pennen of die van de chromebook plus (import uit de VS 😉 ) zijn met elkaar uitwisselbaar.

De chromebook plus heeft geen knop, dus die kan je niet verder gebruiken dan tekenen.

Alleen de note 9 heeft ook bluetooth. De digitizer staat uit als je pen er in zit, dus als je het wil testen, eerst de originele pen eruithalen :-).

Dus er kan zo ff een note 8 pen tussengevallen zijn.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Antwoord is al gegeven..

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Ardje
Navigator
Opties

Die zag ik later helaas... Maar de aanleiding van de vraag was een blauw note 9 met 2 pennen.

0 Likes