Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 20 ultra Smart Led Cover doet raar

(Onderwerp aangemaakt op: 07-10-2020 10:46 PM)
1068 Weergaven
RicoASD
Student
Opties
Ik heb sinds vorige week de Samsung note 20 ultra aangeschaft en heb toen ook een Smart Led Cover gekocht. Het viel me toen gelijk op dat niet alle functies het deden zoals dat je geen muziek pictogram ziet wanneer ik naar Spotify luister. Ik kan dus ook niet van nummer wisselen met het hoesje dicht. Sinds vandaag merk ik ook dat hij elke keer aangeeft dat ik 2 nieuwe berichten heb terwijl ik die niet heb... Alle berichten had ik weggehaald, telefoon een paar keer gereset en het hoesje eruit en erin gehaald maar het blijft terugkomen. Soms blijft hij 10 minuten weg als ik 1 van bovenstaande dingen heb geprobeerd maar dan komt hij terug. Ik heb het hoesje in de note 20 ultra van me vriendin gedaan en daar zag ik wel gewoon dat hij muziek afspeelde wanneer ze op Spotify zat...
Ik heb voor updates gecheckt in de Samsung store maar alles is UP to date. 
Ligt dit nu aan mijn telefoon of mis ik nu iets? 
0 Likes
Spring naar oplossing
28 Antwoorden
RicoASD
Student
Opties
Ledpictogram-editor

Screenshot_20210422-182324_Finder_33604.jpg

0 Likes
Appeltje75
Journeyman
Opties
Hmmm... nu ga ik waarschijnlijk heel dom overkomen, maar zelfs die app kan ik niet vinden... 😭
0 Likes
RicoASD
Student
Opties
Die zou in de appstore moeten staan
0 Likes
Appeltje75
Journeyman
Opties
Kan hem niet vinden. Het wel de app AODnotify geïnstalleerd. ( al voor dit probleem)
Ik weet niet hoe het kon maar het was net opeens kort in beeld ( foto van artiest, titel, liedje, voor-/ achteruitgaan) was na een paar seconden ook weer weg...
Ga morgen nog wel even prutsen, kan er niet heel ver meer vandaan zijn.
Hartstikke bedankt voor nu!!!
M_v_Dutch
Explorer
Opties

Mijn led view cover doet het sinds 1 a 2 weken ook niet meer. Heb een nieuwe gekocht die het ook niet doet. Wellicht dat iemand de gouden tip heeft om deze weer werkend te krijgen? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @M_v_Dutch, goedenavond.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wordt de cover wel herkend door je telefoon? Is jouw telefoon verder up-2-date? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
M_v_Dutch
Explorer
Opties
Hi Martijn,
Zojuist geprobeerd helaas zonder resultaat. Ik heb de oude cover al verruild voor een nieuwe. Als ik de led editor app wil openen sluit deze direct zonder ik iets kan zien.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je reactie 👍 Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
M_v_Dutch
Explorer
Opties
Dat heb ik al gedaan. Zal het nogmaals doen! Dank alvast Martijn. Hoop dat het snel opgelost is.