Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 20 ultra reparatie

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2021 01:36 AM)
685 Weergaven
Members_xJ9ywuf
Student
Opties

Helaas ging mijn scherm van m'n note 20 ultra kapot, met veel tegenzin moest ik hem opsturen omdat de schermen niet op voorraad waren bij de Samsung service center in Amsterdam. Nu is het 1.5 week geleden dat ik m'n telefoon heb laten ophalen voor reparatie. En de status blijft hetzelfde dat ze wachten op onderdelen. Kan iemand mij vertellen hoe lang het misschien duurt? Zat nogal spoed achter. Van Dynafix zelf kan ik nog langer op een antwoord wachten namelijk. Heb wel netjes betaald maar moet hem binnen een week nu wel terug hebben. Anders wil ik hem ongerepareerd terug hebben maar weet niet of dat kan? Dan maar een kapot scherm tot het wel snel kan... 

0 Likes
3 Antwoorden
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

heb je een reparatienummer? dan kan er even iemand met je mee kijken.🤗

Members_xJ9ywuf
Student
Opties

iRMADRSA17253160 dat is het nummer! 

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Members_xJ9ywuf,

Ik heb zojuist de status bekeken en zie dat de status veranderd is naar "reparatie gestart". Houd dit even in de gaten want dit is nog geen bevestiging dat de onderdelen binnen zijn. 

Als je reeds betaald hebt is het lastig om dit nog af te breken. Als je dat toch graag wenst neem ik graag contact op met onze reparatiepartner om te zien of we dit nog kunnen stopzetten. Laat het weten als je dat graag wilt, dan ga ik erachteraan. 

rsz-846676\
0 Likes