Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 20 Ultra NFC contactloos betalen werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2020 08:52 PM)
5143 Weergaven
Scoot78
Journeyman
Opties
Sinds overstap van S9+ naar de Note 20 Ultra werkt contactloos betalen niet meer. Bij betalen gebeurt er he-le-maal niks als de telefoon bij de betaalautomaat word gehouden. NFC werkt wel met andere toepassingen. De rabo wallet installatie ging vlekkeloos en geeft ook geen foutmeldingen. Meer gebruikers met dit probleem?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Scoot78
Journeyman
Opties
Succes! Heb probleemloos af kunnen rekenen met de Note 20 Ultra! Bij deze dus bevestigd dat de NFC Simkaart van Vodafone ervoor zorgt dat je niet kan betalen met NFC!
Dit is belangrijke info voor de servicedesk van Samsung, hoop dat ze het oppikken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
39 Antwoorden
PetervanHees
Journeyman
Opties
ja, heb exact hetzelfde probleem. nfc werkt verder wel, maar bij betalen reageert hij totaal niet.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Welke app gebruiken jullie om contactloos te betalen?

rsz-846676
0 Likes
PetervanHees
Journeyman
Opties
Rabo Wallet
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je dit ook al bij Rabobank zelf aangekaart?

rsz-846676
0 Likes
PetervanHees
Journeyman
Opties
nee, heb ook android pay al geprobeerd met mijn Belgische bankrekening en zie op andere fora ook mensen die probleem rapporteren met ING
Scoot78
Journeyman
Opties
Nee, heb nog geen contact gehad met Rabobank. Maar het lijkt een algemeen probleem te zijn met NFC betalingen. lees het en der over problemen met Note 20 Ultra en NFC betalingen met verschillende apps en banken.
0 Likes
henklbr
Voyager
Opties

Ik gebruik zelf ING-bankieren, en heb geen problemen met contactloos betalen met mijn N20 Ultra (512 GB)

Ik heb wel mijn niet gebruikte telefoons uit "Mijn ING" gehaald...

-----------------------------------------------------------
Greeetzzz, Henk.
Scoot78
Journeyman
Opties
Ok, fijn om te horen dat het ook wel kan werken. Dan ligt het waarschijnlijk aan de Rabo wallet app...
0 Likes
Werbit
Apprentice
Opties

Ik zit bij Bunq en ook met hun eigen app geen problemen ondervonden met contactloos betalen.

0 Likes