Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nfc werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 20-05-2023 12:51 PM)
1880 Weergaven
marcel1973
Apprentice
Opties
Hoi mijn nfc werkt niet op mijn note 20 ultra, maar op de s20 bij mijn vrouw werkt het wel hoe kan dat.
0 Likes
13 Antwoorden
marcel1973
Apprentice
Opties
Nu een update maar nfc werkt nog steeds niet op mijn note 20 ultra 

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Voor welke toepassingen gebruik je de NFC normaal gesproken? Google Betalen?

Heb je gecontroleerd of NFC wordt ingeschakeld in de veilige modus?

0 Likes
marcel1973
Apprentice
Opties
Wil hem voor Google pay weer gebruiken, en veilige modus doet hij ook niets
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Wordt het scherm zoals weergegeven in de onderstaande schermafbeelding geopend als u hard op het NFC-pictogram drukt? Klik op Contactloos betalen. Speel met de opties (kies een standaard betaaldienst) en ook bij Overige alle opties verwijderen en opnieuw selecteren. Kijk of het enig verschil maakt.

Screenshot_20230519_213932_Settings.jpg

Screenshot_20230519_214418_Settings.jpg

0 Likes
marcel1973
Apprentice
Opties
Dat contactloos betalen staat er nog niet eens bij mij
0 Likes
marcel1973
Apprentice
Opties
De nfc wil niet aan blijft lichtblau en schakels daarna weer op uit
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @marcel1973, goedemorgen.

Je hebt zo te lezen al een hoop geprobeerd 👍 Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat het terugzetten van je telefoon naar de fabrieksinstellingen dit ook voor jou kan verhelpen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
marcel1973
Apprentice
Opties
Hoi ik merkte gisteravond dat mijn nfc het ineens wel weer deed ik blij dacht kan weer contactloos betalen. Maar nee hoor vanmorgen bleek dat mijn nfc het weer niet tedoen 
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @marcel1973, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder up-2-date? Heb je een cover om je telefoon heen zitten? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de NFC-test. Hoe is het resultaat hier?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes