Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netflix via DeX

(Onderwerp aangemaakt op: 24-12-2019 10:03 PM)
2474 Weergaven
JaapG
Pioneer
Opties

Na de update naar Andriod 10 werkt de full screen optie van de Netflix app niet meer.

De full screen optie van Samsung DeX Labs is wel ingeschakeld.

Voorheen werkte dit perfect maar nu opeens niet meer.

Als je de app full screen wil maken vergroot hij wel naar het volledige scherm maar meteen verkleind hij dan weer naar een iets groter formaat dan standaard.

Heeft iemand een idee of dit soms een instelling is?

Ik heb het ook geprobeerd via dexmax maar dat wil ook niet.

groet JaapG

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JaapG
Pioneer
Opties

Op een of andere manier heb ik een paar posts gemist maar de laatste  kreeg ik wel mee. 

Idd gaat NF weer naar volledig beeldscherm als je een keuze hebt gemaakt. Dat had ik domweg niet geprobeerd.

Bedankt voor de tip en het meedenken.

Groet JaapG.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JaapG,

Staan er toevallig updates klaar voor jouw toestel? Kijk even in de Play Store en de Galaxy Store.

rsz-846676
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Jaap,

Sorry voor mijn late reactie! Ik heb het een en ander getest, en Netflix werkt inderdaad nog niet helemaal lekker met de laatste Androidversie. Dit is een van de "symptomen" hiervan. Het is echter alleen zo bij het selecteren van een film of serie; zodra je deze start gaat hij wel weer over op full screen. Althans, zo is het bij mij op mijn Note 10 met DeX. Kun je dit bevestigen?

kevin-sig
Chichel
Student
Opties

Kevin W ik had het ook na de update naar Android 10 dat ik alleen een klein beeld op m'n flatscreen tv kon kijken, maar idd als je een film start ,pas dan wordt het beeldscherm gelukkig weer het formaat van de televisie 👌

0 Likes
Oplossing
JaapG
Pioneer
Opties

Op een of andere manier heb ik een paar posts gemist maar de laatste  kreeg ik wel mee. 

Idd gaat NF weer naar volledig beeldscherm als je een keuze hebt gemaakt. Dat had ik domweg niet geprobeerd.

Bedankt voor de tip en het meedenken.

Groet JaapG.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Fijn om te lezen dat het gelukt is! :smiling-face:

kevin-sig
0 Likes