Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldscherm wordt donker bij afspelen Content Netflix

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2021 09:36 PM)
10591 Weergaven
Boyvanos
Pioneer
Opties
Het beeldscherm van me Note20 Ultra wordt ineens heel erg donker in de Netflix App bij het afspelen van films en series, 

Het gebeurt niet als ik de Netflix App open en nog niks afspeel,en heeft niks te maken of het Content HDR HD of Dolby Vision ondersteunt 

Ik heb al gechekt of de Netflix app instellingen juist zijn, die zijn goed,en de App is ook helemaal up to date, me telefoon heeft recent nog ergens half april een software update gehad met Bug Fixes en prestatieverbeteringen 

Het probleem blijft zich maar continu voordoen echt vervelend, in geen enkele andere app heb ik er last van, 

Buiten Netflix om heb ik bij apps die ook video,s afspelen zoals Youtube, Amazon Prime Video, Discovery Plus en Videoland, Geen last van donkere scherm bij afspelen !!!

Ik heb de app al een keer verwijdert en opnieuw gedownload en dan nog doet die het niet, 

VgM zit er een Grote Bug in de Netflix App of ben ik nou gek ??? 
0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het beeld donker is tijdens een film of serie, kun je dan op het beeld tikken en de helderheid hoger zetten? Door omhoog te swipen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Boyvanos
Pioneer
Opties
Ja dat kan, maar ik vindt het raar waarom het aleen bij netflix gebeurt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Netflix staat altijd net wat donkerder dan andere apps, is normaal. Maar als je hem helderder kunt zetten dan is er geen probleem? Of wel?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
0 Likes
Boyvanos
Pioneer
Opties
Op me IPad heb ik er geen last van
0 Likes
Boyvanos
Pioneer
Opties
En an zet ik het op de hoogste helderheid dan is het nog niet goed,
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou even de ontwikkelaars van de netflix app benaderen en bij hun klagen :smiling-face:
Boyvanos
Pioneer
Opties
Goede tio
0 Likes