Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Barst in display - Scherm half zichtbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2020 07:12 PM)
1400 Weergaven
Sabrina15november
First Poster
Opties

Scherm is bij het onderste deel fel wit wanneer deze ontgrendeld is. Daarbij is er dan ook verder niks in te zien. Bij vergrendeling is er wel wat te zien(zie foto). Wat is er mee aan de hand?Scherm is bij het onderste deel fel wit wanneer deze ontgrendeld is. Daarbij is er dan ook verder niks in te zien. Bij vergrendeling is er wel wat te zien(zie foto). Wat is er mee aan de hand?

15837774705571721930690913425874.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dit is inderdaad zoals @Anonymous User aangeeft afkomstig vanuit val- of stootschade, Sabrina 😞 Hier kun je de opties voor reparatie vinden, want met zo'n scherm mis je toch de helft: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Samsung-smartphone/td-p/116. Houd er wel rekening mee dat hier kosten aan verbonden zijn, aangezien dit geen fabricagefout, maar zelf toegebrachte schade is.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Zo te zien heeft jouw toestel een harde landing gehad aangezien het schermprobleem op dezelfde hoogte zit als de barst. Ik vermoed dat daar het probleem door is ontstaan.

Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dit is inderdaad zoals @Anonymous User aangeeft afkomstig vanuit val- of stootschade, Sabrina 😞 Hier kun je de opties voor reparatie vinden, want met zo'n scherm mis je toch de helft: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Samsung-smartphone/td-p/116. Houd er wel rekening mee dat hier kosten aan verbonden zijn, aangezien dit geen fabricagefout, maar zelf toegebrachte schade is.

kevin-sig