Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Assistent rijstand

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2022 02:25 PM)
3017 Weergaven
mo6_69
Explorer
Opties
Hallo, weet iemand waar het aan kan liggen dat op een telefoon met Android 12 de rijstand niet werkt? Bij een S20 werkte het eerst niet en toen opeens wel. Bij mijn Note 10+ en A52 krijg ik het niet voor elkaar. De toestellen zijn helemaal up tot date, op de note 10+ zelfs een handmatige, cleane installatie van android 12 gedaan. Heel internet afgezocht maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand een suggestie?

MvG, mo6
0 Likes
20 Antwoorden
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @mo6_69,

Even voor de duidelijkheid, maak je gebruik van de rijstand van Google Assistent? Wat je zou kunnen proberen is de netwerkinstellingen van je toestel resetten. Dit doe je als volgt: Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Netwerkinstellingen resetten > Selecteer ''Instellingen resetten''. Houd er rekening mee dat je eventuele Wi-Fi wachtwoorden opnieuw moet installeren.

Ik verneem graag of het gelukt is.

Groetjes,

Esma

0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Hallo Esma, ik heb het getest maar nog steeds geen rijstand. Navigeren in maps triggert nog steeds niet de rijstand

MvG, mo6
0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
*gereset
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Bedankt voor het testen @mo6_69. Op de website van Google kun je de nodige instellingen vinden en aanpassen om de rijstand aan de praat te krijgen. Kun je controleren of alles goed staat ingesteld: https://bit.ly/3xZjdK1.

0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Zoals ik al zei, ik heb de info op internet al gelezen, zeker die van Google. Meldingen staan aan. Mijn auto heeft geen bluetooth dus verbinden moet door te gaan rijden of 'laten we rijden' te zeggen. Dat werkt dus niet.
MvG, mo6
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @mo6_69, goedemorgen.

Werkt de app Android Auto wel? Heb je dit ook voorgelegd bij Google zelf? Wellicht is deze optie nog niet beschikbaar voor de andere toestellen 😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Toestellen zouden geschikt moeten zijn volgens mij. Android auto werkt niet meer omdat er Android 13 op is geïnstalleerd. Ik heb A.A. voor telefoon schermen er op gezet in de hoop dat dit de overgangsmelding naar assistent rijstand zou trigger en naar ik krijg dan het A.A. verbindingsscherm s te zien op mij telefoon. Alleen de oude A.A. interface werkt niet meer. Dus geen Android Auto (op mijn telefoonscherm) meer maar ook geen rijstand.
0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Google verwijst me naar Samsung
0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
*Android 12 natuurlijk, niet 13
0 Likes