Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Assistent rijstand

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2022 02:25 PM)
3089 Weergaven
mo6_69
Explorer
Opties
Hallo, weet iemand waar het aan kan liggen dat op een telefoon met Android 12 de rijstand niet werkt? Bij een S20 werkte het eerst niet en toen opeens wel. Bij mijn Note 10+ en A52 krijg ik het niet voor elkaar. De toestellen zijn helemaal up tot date, op de note 10+ zelfs een handmatige, cleane installatie van android 12 gedaan. Heel internet afgezocht maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand een suggestie?

MvG, mo6
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De Rijstand wordt als het goed is ook via de Google assistent geactiveerd. 

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Ok ik zal een log sturen.
Activeren via de assistent lukt dus niet
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je op je telefoon gaat naar Instellingen > Geavanceerde Instellingen zie je hier dan wel een optie voor Android Auto staan?

Groeten,

Martijn

0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Jawel en daarom kom ik dus ook terug als ik klik op de handmatig geïnstalleerde app Android auto voor telefoon schermen
0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Alleen de Android auto interface de oude interface bedoel ik dan krijg ik dus niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik denk dat ik nu ook de weg kwijt ben. Kan je nu wel gebruik maken van Android Auto? En nadat je een update hebt doorgevoerd kan je dit ook niet ongedaan maken.

Groeten,

Martijn

0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Nee, dat is het vervelende. Sinds de update naar Android 12 werkt android auto niet meer maar de assistent rijstand ook niet.
Bij de assistent meldingsinstellingen staat op optie rijstand wel aangevinkt maar hij activeert niet.
0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Bij de assistent instelling staat onder het kopje vervoer wel de tab meldingen (en daar staat rijstand aangevinkt) maar daaronder staat niet de tab rijstand waarin je een aantal instellingen kunt aan of uit vinken
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je dit ook al bij Google voorgelegd? Zij zijn voor beide apps (zowel de Rijstand als Android Auto) worden door hen gemaakt en ook bijgehouden 😇

0 Likes
mo6_69
Explorer
Opties
Google verwijst mij naar Samsung
0 Likes