4 weken geleden
We hebben Samsung A6plus telefoons en de laatste software update is van dec. 2021.
Ik denk dat ik moet concluderen dat er voor onze telefoons geen updates meer komen. Aangezien de telefoons steeds trager worden wordt het wellicht tijd voor nieuwe, maar welke?
We hebben nu dus A6plus, prima telefoon, maar is er iemand die me zou kunnen tippen wat een goede en weer iets betere vervanger zou zijn? Wij zien door de bomen het bos niet, er zijn gewoon teveel Samsung telefoons. Want het moet wel een Samsung telefoon zijn.
Benieuwd naar reacties en/of tips.
Opgelost! Ga naar oplossing.
4 weken geleden - laatst bewerkt 4 weken geleden
4 weken geleden
4 weken geleden
Ik doe er niets bijzonders mee. Internetten, bankzaken, android carplay en soms foto's maken. Geen games oid. Maar vooral bij bankieren worden de huidige bijzonder traag.
De huidige heeft 3gb geheugen waarvan 1,5 is gebruikt dus dat is toch ook niet teveel?
4 weken geleden
Die zal ik eens opzoeken maar ik wil in elk geval geen kleiner scherm.
4 weken geleden
4 weken geleden
3 weken geleden
Iedereen bedankt voor de tips.
3 weken geleden
Hallo @RobertusO.
Het is leuk om te lezen dat je trouw bent gebleven aan de A6. De a55 is inderdaad voor jou een goede keuze en daar kan je nog lang mee gaan. Ik kan je e.v. voorzien van toegang tot onze kortingsportaal. Daar kan je allemaal Samsung producten vinden voor een kortingsprijs. Laat weten wanneer je hier interesse in hebt.
Met groet,
Ajay
3 weken geleden
Nou als je een echte aanbieding hebt dan zijn we daar altijd voor te vinden. Dus graag.