Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WiFi verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2022 03:19 PM)
456 Weergaven
Brecht1985
Student
Opties
Thuis kan ik perfect op wifi en blijft deze ook behouden en op mijn werk na 10min valt wifi uit en kan ik niet meer opnieuw inloggen. Dit is zo sinds laatste update.
Collega's hebben geen probleem met de wifi dus ligt echt aan mijn telefoon.
0 Likes
32 Antwoorden
Mellie_1201
Journeyman
Opties
Hier hetzelfde probleem! Heb jij al reactie, wat hier kan aan gedaan worden?
0 Likes
Brecht1985
Student
Opties
Nee nog steeds niet... is al 1 week een probleem... sinds de laatste update!
0 Likes
Mellie_1201
Journeyman
Opties
Heel vervelend, ik moet na het werk ook mijn gsm herstarten of ik kan thuis ook niet op de wifi
0 Likes
Brecht1985
Student
Opties
Dit was voor de update niet het geval. Maar op het werk kan ik inloggen op de wifi maar na 10min valt de wifi uit en kan ik niet meer inloggen tenzij ik de telefoon heropstart. Dan kan ik terug 10min op de wifi. Het rare is... thuis herstart ik terug de telefoon maar daar blijf ik dan wel verbonden met de wifi.
Hopelijk snel een oplossing!
0 Likes
Mellie_1201
Journeyman
Opties
Indd, helemaal hetzelde hier. Ik hoop het ook!
0 Likes
Brecht1985
Student
Opties
Ik heb de netwerksettings al gereset maar het probleem blijft. Ik zelf heb proximus op het werk is het telenet
0 Likes
vicky1977
First Poster
Opties
Zot komen e, blijkbaar veel hetzelfde probleem
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Heb je ook de netwerkinstellingen op de router laten nakijken? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Brecht1985
Student
Opties
Heb ik al gedaan. Hetzelfde 10min wifi en dan eruit. Collegas hebben dit niet...
0 Likes