Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestanden overzetten naar laptop lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2022 09:00 PM)
1394 Weergaven
Marleen-a53
Journeyman
Opties

Beste,

Bij mijn vorige gsm's zette ik bestanden over naar laptop door datakabel in te pluggen, scherm naar beneden strijken en dan optie 'opladen' te wijzigen naar 'bestanden overzetten via usb'. 
Wanneer ik dit bij mijn nieuwe samsung a53 doe, dan zie ik bij de meldingen 'opladen', maar ik krijg daar geen optie bij om te wijzigen naar 'bestanden overzetten via usb'. 

Nochtans werkt de datakabel en ook de usb-poort van mijn laptop doet het. Ik heb beide al eerder gebruikt bij andere android gsm en vandaag nog om bestanden van lacie externe schijf over te zetten (daarna heb ik laptop herstart - het unpluggen van lacie doe ik via de veilig verwijderen optie).

Hoe kan ik bestanden overzetten via datakabeltje? 

En als ik toch mag vragen... welke andere opties zijn handig om bestanden over te zetten tussen gsm en  laptop?

Dank voor je feedback!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Marleen-a53, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als je op de PC gebruikt maakt van Smart Switch, wordt je telefoon dan wel herkend? Heb je ook een andere, nieuwe data kabel geprobeerd? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Marleen-a53
Journeyman
Opties

Dankje, had ik geprobeerd, lukt niet. 
Terwijl de lacie externe schijf het in beide poorten wél goed doet om bestanden te lezen en over te zetten. 

Op één of andere manier toont de samsung die optie niet (terwijl lacie dat wel doet).

0 Likes
Marleen-a53
Journeyman
Opties

Ik krijg geen foutrapport. Als ik naar beneden veeg zie ik in de meldingen 'opladen' staan, samen met de tijd om op te laten naar 100%. Maar ik heb daar geen mogelijkheid om de optie 'opladen' te wijzigen naar 'bestanden overzetten via usb'. 

Misschien moet ik eerst elders op de gsm een optie activeren zodat de gsm de mogelijkheid heeft om via usb te connecteren met de laptop? Bij mijn vorige gsm's (een motorola en een andere samsung) ging het connecteren zonder problemen. 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Marleen-a53, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als je op de PC gebruikt maakt van Smart Switch, wordt je telefoon dan wel herkend? Heb je ook een andere, nieuwe data kabel geprobeerd? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes