Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi troubles

(Onderwerp aangemaakt op: woensdag)
56 Weergaven
MetMar
Apprentice
Opties
Sinds een tijdje, wrs na 1 of meerdere updates raakt mijn telefoon regelmatig de verbinding met onze WiFi kwijt. Bij andere apparaten en gebruikers is dat niet. Soms is er ook een slechte netwerkverbinding, maar de wifi is de grootste ergernis. Alles al geprobeerd, provider gebeld, telefoon gereset, netwerk verwijderd. Soms helpt het even, soms helemaal niet.
Wie heeft de gouden tip 💡
0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je de router al gereset? Als de telefoon al gereset is dan zou ik bij de router beginnen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MetMar
Apprentice
Opties
Dat is ook al gebeurd. Kan het nog een keer doen, maar het blijft vreemd dat mijn laptop en andere gebruikers het dan wel hebben
0 Likes
MetMar
Apprentice
Opties
Ik denk dat het iets in mijn telefoon is, maar kan niet bedenken wat?!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hebt je telefoon al gereset zei je ( fabrieksherstel ) dus aan de telefoon ligt het niet tenzij je met Smartswitch het probleem hebt teruggezet? Fabrieksherstel op de router is de volgende stap. Misschien is er een IP conflict met 2 apparaten waardoor jouw telefoon de verbinding verliest.
MetMar
Apprentice
Opties
Nog geen fabrieksherstel, maar ben ik dan niet heel veel kwijt?
Dat van een IP conflict heb ik geen idee.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je schrijft in je topic dat je je telefoon hebt gereset.. een fabrieksherstel dus? Of niet.. anders de netwerkinstellingen resetten.
MetMar
Apprentice
Opties
Alleen vaker opgestart. Geen harde reset.
0 Likes
MetMar
Apprentice
Opties
Wat is de beste optie? Netwerk, of fabriek? En raak ik dan niet alles kwijt?
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Eerst netwerkinstellingen resetten. Als dat niet werkt een back-up maken + een fabrieksherstel.

https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-lounge/hoe-maak-je-een-back-up-op-jouw-samsung-toestel/m...