Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi troubles

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2025 09:40 AM)
483 Weergaven
MetMar
Journeyman
Opties
Sinds een tijdje, wrs na 1 of meerdere updates raakt mijn telefoon regelmatig de verbinding met onze WiFi kwijt. Bij andere apparaten en gebruikers is dat niet. Soms is er ook een slechte netwerkverbinding, maar de wifi is de grootste ergernis. Alles al geprobeerd, provider gebeld, telefoon gereset, netwerk verwijderd. Soms helpt het even, soms helemaal niet.
Wie heeft de gouden tip 💡
0 Likes
Spring naar oplossing
14 Antwoorden
MetMar
Journeyman
Opties
Tot nu helpt het resetten van de netwerkinstellingen. We kijken dit even aan en anders proberen de 2e optie. Bedankt zover 👏
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goed om te horen!👏
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
_Anke_
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem met mijn A25. Nog niet zo heel lang geleden aangekocht, maar sinds de laatste update valt de wifiverbinding om de haverklap weg. Ik heb alles geprobeerd wat in deze thread stond (tot en met de reset naar fabrieksinstellingen) en tot mijn grote ergernis, blijft het probleem bestaan. Het ergste is nog dat ik via de Samsung Cloud mijn apps niet kan terugzetten omdat de wifi constant uitvalt. En alles gaan downloaden/installeren via 5g lijkt me nu niet verstandig. Dus ik zit in de penarie. (foto's en dergelijke werden wel bewaard op externe harde schijf)

Router is oké (andere toestellen verbonden met wifi vertonen geen problemen).

Ik kocht hem aan via Amazon... dus terugsturen is volgens mij moeilijk (I know, niet zo slim), maar alles was in orde bij aankomst, sedert een paar weken pas dit probleem. Het is niet het goedkoopste model.. De toestellen van mijn dochters (A14) doen het *verdorie* veel beter 😞

Wat kan ik nog doen?

0 Likes
_Anke_
First Poster
Opties

En iets vreemd, momenteel werk ik via mijn laptop (verbonden via dezelfde wifi) via een hotspot en daarmee blijft de verbinding standhouden. Het is dus zuiver met de rechtstreekse wifi-verbinding dat hij sukkelt... wifi - laptop - gsm werkt prima... 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_xlolh2g,

Bedankt voor jouw bericht hierover Members_xlolh2g. Ik help je graag ook! Wanneer de A25 aan het netwerk is verbonden, hoe is sterk is de verbinding? Heb je daarnaast jouw router/modem gereset of op een andere frequentie geprobeerd. Sommige modems en routers hebben bijvoorbeeld een 5 GHZ Wifi signaal naast de normale 2,4 GHZ.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes