Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp backup naar Google Drive werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2023 10:38 AM)
2576 Weergaven
lionman
Pathfinder
Opties
Sinds een paar dagen mislukt het maken van een whatsapp backup naar Google Drive. Lokaal werkt wel.
Dit zowel bij mijn A70 als die van mijn eega. En zowel via WiFi als mobiel netwerk.
Er volgt soms na een tijd een melding dat de backup mislukt is en een opmerking om het netwerk te controleren. Maar daar is absoluut niets mis mee.
Het lijkt me of er iets mis is met Google Drive, hoewel ik Drive prima kan benaderen. 
Iemand een idee?
0 Likes
Spring naar oplossing
12 Antwoorden
lionman
Pathfinder
Opties
Inderdaad. Maar dat had ik in het startdraadje al vermeld. Een aantal anderen, waaronder mijn dochter, liepen tegen hetzelfde aan: niet vooruit te branden. Na ....tig keer proberen liep het de laatste keer bij mij dus ineens wél vlot.
Ik ga vandaag niets meer uitproberen, maar dat zal ik over een paar dagen zeker nog eens doen. Ik blijf erbij dat de communicatie tussen whatsapp en drive blijkbaar soms nukken heeft.
Ik heb trouwens met google drive zelf totaal geen problemen. Ik maak er veel gebruik van en ben nog niets afwijkends tegengekomen.
Ik neem aan dat het probleem zichzelf zal oplossen.
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Het is (was) niet altijd 99%. Ik ben ook andere percentages tegengekomen. Bij mijn dochter viel de snelheid halverwege drastisch omlaag. Ik dacht bij 45 % of zo. Vanaf dat moment doet-ie nog wel wat, maar dat gaat gigantisch traag.
De oorzaak ligt niet bij de gebruiker(s) en misschien heeft niet iedereen er last van.
0 Likes
Oplossing
lionman
Pathfinder
Opties
Probleem lag dus blijkbaar inderdaad bij de connectie whatsapp <> google drive.
Inmiddels loopt het weer normaal.
0 Likes