Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontgrendelen A52 - Help

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2023 04:52 PM)
468 Weergaven
maggie1982
First Poster
Opties
Afgelopen weekend vond mijn puberzoon het een leuk idee om de toegangscode van mijn A52 te wijzigen (4 cijfers en 1 letter). Vrij vlot daarna vertelde hij de code aan zijn zusje maar het bleek fout te zijn. 

Ik heb geprobeerd via MySamsung de telefoon te ontgrendelen, ik heb echter de optie om dat toe te staan op die telefoon niet aan staan. Ik heb wel via die manier een backup kunnen maken. Nu heb ik mijn simkaart in een oude telefoon gedaan zodat ik toch bereikbaar ben. Ik kan alles nu terug vinden maar de foto's niet. Een dit is juist het belangrijkste. 

Ik heb geen SD kaart waar ze op staan, geen back-ups tussendoor, etc. Heel dom, ben ik nu wel achter. 

Via Google find my device is het ook niet gelukt. 

Ik heb voor foto's gezocht in: Google Photos, Samsung Cloud, OneDrive... 

Kan iemand mij nog helpen? Of wordt het toch echt een harde reset waardoor ik dus de foto's kwijt ben? 

Of kan het ook zijn dat ik na een harde reset toch de foto's weer terug vind omdat de Android versie van mijn oude telefoon (waar nu mijn sim in zit) ouder is dan de versie op mijn geblokte telefoon? 

#a52 #help #ontgrendelen #hardereset #fotoskwijt

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

@maggie1982 

Is het jullie nog gelukt om de code te achterhalen? Wanneer dit niet lukt en je de optie voor ontgrendelen op afstand uit hebt staan vrees ik toch echt dat je de bestanden kwijt bent....

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes