Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wekker met geluid doet het niet als toestel op stil staat

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2022 08:14 PM)
9881 Weergaven
johan hamstra
Apprentice
Opties

Hallo, ik ben nieuw hier, want niet eerder een Samsung mobiel gehad. Sinds een paar dagen heb ik een Samsung telefoon, een A 52 S. Ik zet mijn telefoon 's nachts altijd op stil, maar ik wil wel mijn wekker op de telefoon kunnen horen, en niet alleen het trilgeluid, want ik slaap ook wel geregeld met oordopjes in. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Wekker geeft wel geluid in de normale, dagelijkse stand (stand geluid), maar niet bij de stille stand. Wat doe ik fout, waar gaat het mis? 

0 Likes
11 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Heb je de wekker al eens gereset?

Instellingen > apps > klok > opslag > gegevens wissen.

Is het toestel up 2 date? Zo nee dan even updaten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
johan hamstra
Apprentice
Opties

Hartelijk dank voor je reactie. Gek genoeg was het toestel niet up to date, dat had ik wel verwacht na alles te hebben geïnstalleerd... Update er op gezet en alle wekkers gereset. Even uitgetest en het werkt nu. Afwachten of dat zo blijft, geen zin om de wekkers steeds opnieuw te moeten instellen. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is super belangrijk om altijd de laatste updates te hebben😀 Top dat het weer werkt. Fijne avond nog!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
johan hamstra
Apprentice
Opties

Dank voor je bericht. Deze oplossing staat me ook wel aan. Graag zou ik de optie 'niet storen' willen verschuiven, want ik wil de optie graag makkelijk zelf aan en uit kunnen zetten. Nu staat deze optie (als ik schuif van boven aan het scherm naar beneden) op de tweede pagina. Kan ik deze verhuizen naar de eerste pagina of zelfs op de startpagina als ik de mobiel ontgrendel?

0 Likes
ronlesmeister
First Poster
Opties
Ik wil dat die het doet
0 Likes
Members_7mdgfnP
Student
Opties

Daar ligt het denk ik niet aan.. ik had namelijk hetzelfde probleem en dit gebeurd telkens na een update. Keer op keer wordt na de update mijn instelling van de wekker aangepast, waardoor ik me dan verslaap. Dit moet echt anders!! Hierbij een afbeelding wat wellicht het probleem oplost. Het bovenste vinkje moet uit. Bij mij heeft dit geholpen. 

Screenshot_20220210-104122_Clock.jpg

0 Likes
Members_7mdgfnP
Student
Opties

Screenshot_20220210-104122_Clock.jpg

 Het bovenste schuifje staat waarschijnlijk open zoals op de foto. Dit gebeurt bij mij elke keer na een update. Heel irritant want daardoor heb ik me al meermaals verslapen... Waarom past Samsung dit steeds aan?

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_7mdgfnP, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Ervaar je dit overigens ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Cobraboxer A52s
First Poster
Opties

hallo,

zelf ook problemen gehad met geen geluid op klok.

hoe het gekomen is weet ik niet, maar de oplossing heeft nog een 3e optie:

1 cash legen

2 hoogste vinkje uit (zie andere melding hier)

3 alle alarmen handmatig uit klok gooien, daarna opnieuw alarm maken ! dit werkte pas na die andere 2 bij mijn A52s5G

succes ermee

gr