op 10-05-2024 04:00 PM
Beste Mensen. Voor verbetering van mijn blogteksten leer ik nu te schrijven in romanvorm middels een schrijfcoach van de Onlineschrijfschool bij de auteur Marelle Boersma die mij de schrijfcoach Machteld van Zalingen toe wees.
Machteld adviseerde mij om eerst notities te maken. Daartoe zag ik op mijn A35 het pictogram Notes staan.
Hoe kan ik met deze App mijn notities opslaan om te bewaren? Op de gebruiksaanwijzing kon ik dat niet snel vinden.
Voor mijn notities bij de schrijfcursus heb ik wel een notitieboekje nodig. Is de App Notes daartoe wel geschikt?
Of heeft de A35 misschien een betere App voor dat doel? Dat verneem ik graag van jullie.
Het lijkt mij makkelijk om onderweg om mijn notities op de A35 te plaatsen in Notes ol iets beters.
Schrijven op de A 35 doe ik met mijn stylus pen. Dat werkt wel netter als met de ballpoint.
Mij is nog niet bekend HOE ik mijn notities kan opslaan voor later terug kijken op wat ik noteerde.
Wie van jullie kan mij hierover nader informeren? Daarvoor alvast mijn vriendelijke dank. Anton Doove.
op 10-05-2024 09:02 PM
op 10-05-2024 09:17 PM
Beste Onno J. Kan ik vanuit die Notes ook die tekst rechtstreeks mailen docente?
Zo ja, met welke tekentjes kan dat dan? Ik dank je vriendelijk voor je reactie in je beschikbare tijd.
Ik groet je vriendelijk. Anton Doove.