Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbroken zegel "nieuwe" telefoon Mediamarkt

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
223 Weergaven
frankguthrie
First Poster
Opties

Ik heb net voor sluitingstijd, bij de Mediamarkt een telefoon + sim-only abonnement afgesloten, en bij thuiskomst zie ik nu dat deze telefoon geen officiële zegel heeft, maar met plakband is dichtgeplakt.

Aangezien het nu sluitingstijd is kan ik pas morgen weer terug. Weet iemand wat de Mediamarkt hiermee omgaat als ik morgen vroeg, rond openingstijd bij de servicebalie sta?? Ik vind het raar dat ik het toestel zo meekrijg en wil graag een toestel die officieel gesealed is.

Ik weet nu niet of dit een gerefurbished/geretourneerd toestel is. Wat is de kans dat de Mediamarkt dit toestel omruilt?

Heeft iemand dit eerder meegemaakt. Ik lees, online, dat ik het toestel niet had moeten accepteren, maar het was sluitingstijd en ik zag niet dat er geen officiële zegel opzat.

Het feit dat er ook een screenprotector bijzit, geeft mij ook reden voor zorg. De medewerker vroeg nog of ik de screenprotector wilde, ik gaf aan dat ik deze niet wilde, dus gaf hij aan deze "erbij" te doen. Nu kan dit verklaren waarom de zegel is verbroken, maar waarom worden de doosjes geopend en wordt er niet een aparte screen protector geleverd. Dit geeft mij sterk het vermoeden dat het om een retourtje gaat.

Je kan ook op de factuur zien dat de prijs van de protector eraf is gehaald, omdat ik deze niet wilde. Ik ging ervan uit dat deze apart werd meegegeven. Het was mij niet duidelijk in de winkel dat deze in de doos mee is geleverd.

Hieronder de foto's:

bonmediamarkt.jpegmedimarkt2.jpegmedimarkt1.jpeg

Geld retour gekregen van de Mediamarkt. Blijkbaar heeft men daar geen toestellen, zonder screenprotector op vooraad. Heel apart verhaal, dat je dan, bovenop de toestel kosten, verplicht de screenprotector moet afnemen....Maar goed.

Deze kan dicht.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit doet Mediamarkt heel vaak, maken ze de seal open en plakken ze een screenprotector erop, zelf ook meegemaakt daar. Zo maken ze extra winst. Want ze rekenen fors geld voor een stukje plastic van een paar euro. Maar het zijn wel gewoon nieuwe toestellen. Dus niet 2e hands.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit doet Mediamarkt heel vaak, maken ze de seal open en plakken ze een screenprotector erop, zelf ook meegemaakt daar. Zo maken ze extra winst. Want ze rekenen fors geld voor een stukje plastic van een paar euro. Maar het zijn wel gewoon nieuwe toestellen. Dus niet 2e hands.
frankguthrie
First Poster
Opties

Bedankt voor het antwoord, maar ik vnd het raar dat ze geen teostellen hebben zonder screen protector in voorraad.... Dat ik gewoon gedwongen/koppel verkoop.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Soms hebben ze dat wel hoor. Maar niet altijd.