Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map reset

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2021 10:19 AM)
10986 Weergaven
Rudyds
Journeyman
Opties

Hoe kan ik de veilige map resetten op mijn galaxy A5 2017

0 Likes
Spring naar oplossing
37 Antwoorden
rifffy
First Poster
Opties
Hoe is je dat gelukt? Mij lukt het gewoon niet.
0 Likes
Members_VFtWKZu
First Poster
Opties

Zelfde probleem met veilige map. Code accepteert ie niet, in beveiligde ww app opgeslagen dus weet zeker dat het de goede code is. Inmiddels al een hoop andere wachtwoorden geprobeerd. Telefoon in veilige modus starten lukt niet, optie om te resetten in samsung account geeft ie niet aan en als ik zelf inlog in samsung account is de veilig map niet te vinden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Thierryverplancke @rifffy @Members_VFtWKZu 

Hi there, goedemorgen.

Wanneer je de Veilige Map wist, worden de bestanden en de apps in de map ook gewist. Wanneer je het type vergrendeling instelt in de Veilige Map kan je hier ook de optie aanzetten om deze te resetten via je Samsung account. 

Heb je dit niet ingeschakeld staan dan kan je de Veilige Map verwijderen en deze opnieuw instellen. Houd de knop Veilige Map in het controle paneel vast en kies vervolgens voor Meer Instellingen > Verwijderen.

Veilige Map instellingen - Controle paneel.jpg Veilige Map verwijderen.jpg

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Thierryverplancke
Journeyman
Opties
@MartijnK Ja alles al geprobeerd. Niks werkt map verwijderen zou mij te veel bestanden en fotos kosten, dus hier wil ik niet over gaan. Heb via biometrie een wijziging kunnen doen. Echter was dit een extra beveiliging boven op het wachtwoord waar uiteindelijk daarna om wordt gevraagd, en dan krijg ik een scherm zoals afbeelding in bijlage.
Ik krijg veel veranderd, behalve het resetten van wachtwoord.
En dat is niet een wachtwoord wat hetzelfde is als die van mijn Samsung account Screenshot_20230411_220806_SecureFolder.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je het type vergrendeling instelt in de Veilige Map kan je hier ook de optie aanzetten om deze te resetten via je Samsung account. Heb je dit niet ingeschakeld staan dan kan je de Veilige Map verwijderen en deze opnieuw instellen. Houd de knop Veilige Map in het controle paneel vast en kies vervolgens voor Meer Instellingen > Verwijderen.

Het gedeelte waar deze map in staat is versleuteld en is zonder het wachtwoord of de inloggegevens niet toegankelijk, je kan de bestanden helaas niet veilig stellen voordat je de map verwijderd.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_MGxb5Al
First Poster
Opties

Hoi Martijn,

Ik heb het zelfde probleem. Zit nu op dag 2 van 2x 24 uur geblokkeerd en heb enkel de optie verwijderen. De optie resetten krijg ik niet. Wil dit zeggen dat verwijderen en je bestanden kwijt zijn de enige optie is? Geen manier om er omheen te werken?

Wat je aangeeft over de optie aanzetten resetten Samsung account moet zeker vooraf gebeurt zijn?

Groetjes Miranda

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_MGxb5Al 

Hey Miranda, goedemiddag.

Wanneer je het wachtwoord of patroon niet meer weet van de Veilige Map en je de optie om dit te resetten niet hebt aangevinkt is het niet mogelijk om deze te resetten. De bestanden in de Veilige Map zijn zonder toegang niet meer toegankelijk. Wil je de Veilige Map toch gebruiken dan zal je het toestel terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen. 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

0 Likes
tazzzl
Journeyman
Opties
Ik ben mijn wachtwoord van mijn veilige map vergeten.. hoe kom ik hier in als ik geen reset krijg zonder mijn foto's kwijt te raken
0 Likes