Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

“Uw telefoon opnieuw opstarten. Er is een SD kaart niet veilig verwijderd

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2021 05:28 PM)
4730 Weergaven
Iris de Jonge
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung A52 gekocht vorige maand (24 maart).

Ik kreeg al vrij snel onderstaande melding:

“Uw telefoon opnieuw opstarten.

Er is een SD kaart niet veilig verwijderd.

Als u wilt voorkomen dat uw telefoon onverwacht opnieuw start, slaat u niet-opgeslagen gegevens op en start u deze opnieuw op”.

Opnieuw opstarten, SD kaart eruit halen, melding weg zwiepen, niks werkt.

Melding komt steeds terug, soms na paar dagen.

Ik ben ermee naar de KPN-winkel gegaan, na heel lang zoeken en contact met Samsung was hun verhaal dat mijn SD kaart te oud was en heeft ze me voor €15,- een nieuwe SD kaart verkocht. Maar ook met de nieuwe SD kaart krijg ik dezelfde melding.

Ik heb net zelf maar eens Mr. Google geraadpleegd: en vond het volgende:

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/a52-melding-sd-kaart-niet-veilig-verwijderd/td-p...

Zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem.

Hoe is dit op te lossen?

Een KPN medewerker mailt mij het volgende:

Mijn contactpersoon bij Samsung geeft aan hem niet te herkennen maar is wel geïnteresseerd. Hij schrijft: “(…) Mocht je dit tegenkomen zou je dan een foutrapport willen insturen via de Members app? Dit kan door het icoon lang in te drukken en dan op foutrapport te drukken. Dan kunnen onze technische mensen er naar kijken.”  

Met vriendelijke groet, Iris

0 Likes
21 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Welke sd kaart had je dan? En welke heb je nu.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
pilki
Pioneer
Opties
Ik heb ook dat probleem
0 Likes
pilki
Pioneer
Opties
Hoe lossen wij dit op telefoon net 2 weken
0 Likes
Aletta_j
Apprentice
Opties

Ik zou nu ook graag eens een antwoord hebben. Dit is nu al een dikke maand zo aan de gang maar van samsung nog geen oplossing 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Via een ander topic heb ik gevraagd om een foutrapport in te dienen via de Samsung Members app. Tik onderin op Ondersteuning -> Foutrapporten.

Zorg ervoor dat je de loggegevens meestuurt, zodat onze ontwikkelaars ernaar kunnen kijken. Zorg er ook voor dat je toestel up-to-date is 👍

rsz-846676
0 Likes
pilki
Pioneer
Opties
Dit krijg ik de gehele dag

Screenshot_20210504-162137_One UI Home.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Op dit moment lijkt er geen nieuws te zijn naast dat wij wel weten bij welk type SD-kaart het voorkomt. Daarom vragen we onze klanten om een foutrapport in te dienen, zodat we de exacte oorzaak kunnen achterhalen en kunnen werken aan een oplossing 👍

rsz-846676
0 Likes
Iris de Jonge
First Poster
Opties

Ik had een oude SD kaart daar kreeg ik deze melding bij.

Ik heb bij de KPN een nieuwe Samsung SD kaart gekocht, zelfde foutmelding.

Omdat ik van de KPN hoorde dat dit echt een probleem  is bij dit type toestel en ik een splinter nieuwe telefoon heb, heb ik mijn telefoon op aanraden van de KPN terug gestuurd.

inmiddels lijkt mijn telefoon zoek... Zucht....

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Inderdaad Zucht aangezien ik al een keer heb gevraagd om welke SD Kaart het gaat.... welke had je en welke heb je nu?

Beetje raar om het toestel terug te sturen zonder te weten waar het probleem ligt.

Daar komen we achter als er bekend word welke sd kaart je eerst had en welke nu.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick