op 20-07-2024 01:05 PM
ik heb 2 identieke gsm's A70. wanneer ik een usb stick aansluit op de ene dan komt de melding dat usb opslag is toegevoegd en ik kan de usb stick volledig lezen, kopieren enz. na gebruik kan ik deze ook ontkoppelen waardoor ik hem veilig kan verwijderen. op de andere gsm echter kan dezelfde stick niet gelezen worden. ik kan ook niet ontkoppelen en moet telkens gsm volledig heropstarten als ik hem uithaal. ik kan ook niet overschakelen naar bediend door apparaat of telefoon, en heb geen keuze wat ik wil doen met bestanden... het lijkt alsof die gsm geen usb leest nochtans is het identiek dezelfde gsm met zelfde android versie enz... Moet ik bepaalde instellingen hebben? en waar moet ik dat evt aanpassen? bedankt voor jullie hulp.
op 22-07-2024 06:10 PM
beste,
ik heb android versie 11 (kernelversie van 07/2024) en zie deze instellingen niet... ik krijg wel "biometrie en beveiliging" ofwel "privacy". bij geen van beiden zie ik ergens een mogelijkheid om "automatisch blokkeren" aan of uit te zetten. probleem dus niet opgelost... jammer maar mocht je nog andere oplossingen hebben...;-)
op 23-07-2024 02:17 PM
Hallo @Members_HGdZCyE,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook de instellingen gereset van de betreffende A70? Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay