Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitval Galaxy A51

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2022 06:19 PM)
389 Weergaven
Evy16
First Poster
Opties
De Galaxy A51, restart spontaan een aantal maal per dag. Zonder specifiek gebruik van de telefoon of apps. Alle standaard  stappen van resetten etc. Al doorlopen. Op internet vond ik wel een artikel dat dit vaker voorkomt en een software probleem is, wat nog niet opgelost is. Dit is op deze manier een onwerkbare telefoon. Wat is de oplossing?

7 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Evy16 

Klopt, dit gebeurt zelfs op mijn nieuwe S22 Ultra.

Je kunt alleen maar hopen op een update die dit probleem zou herstellen.
Je kunt wel een foutrapport doorsturen naar de Samsung ontwikkelaars via uw Samsung Members app. Op basis daarvan zien zij uw systeem en kunnen ze een fix voorzien binnen X bepaalde tijd 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Evy16, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Van een aantal gebruikers heb ik vernomen dat dit met de laatste update verholpen is, heb je deze ook gezien en geïnstalleerd?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jimboo84, goedemorgen.

Ben je hiervoor al eens langs een servicepunt geweest? Hier kunnen ze op locatie jouw telefoon onderzoeken 😉 Kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung België

Gr.

Martijn

Jimboo84
Black Belt 
Opties

@MartijnK 

Ik moest eigenlijk zeggen gebeurde... Na X aantal updates is bij mij het probleem wel verholpen. Ik zit nu op de 1ste update van mei 2022 en heb hem trouwens een paar dagen geleden nog eens gereset naar factory settings. Batterij lijkt ook in één of andere vorm een upgrade gehad te hebben, nochtans was het nergens vermeld in de update logs

Er wordt soms te rap verwezen naar een Samsung Store om te laten herstellen 😉

0 Likes
Benard31
Student
Opties
25-01-2023
A51 van 2019 start vanzelf op na de laatste update.
Heb er alles al aan gedaan maar het probleem blijft hij doet het een paar keer per week.
Het is een vervelend probleem wie weet de oplossing of kan Samsung hiervoor aansprakelijk stellen hebben tenslotte mijn toestel kapot gemaakt.

Groet Ben
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Benard31, goedemiddag. 

Het is natuurlijk niet handig wanneer je telefoon vanzelf opstart, je geeft aan zelf al het één en ander te hebben geprobeerd. Heb je het toestel ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store. 

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
Benard31
Student
Opties
Hallo MartijnK

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb je voorstellen gelezen om van het probleem af te komen.
Ga er in het weekend voor zitten om de adviezen uit te proberen hoop dat het helpt.

Groet Ben