op 16-05-2022 06:19 PM
op 16-05-2022 07:20 PM
Klopt, dit gebeurt zelfs op mijn nieuwe S22 Ultra.
Je kunt alleen maar hopen op een update die dit probleem zou herstellen.
Je kunt wel een foutrapport doorsturen naar de Samsung ontwikkelaars via uw Samsung Members app. Op basis daarvan zien zij uw systeem en kunnen ze een fix voorzien binnen X bepaalde tijd
op 19-05-2022 10:45 AM
Hi @Evy16, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Van een aantal gebruikers heb ik vernomen dat dit met de laatste update verholpen is, heb je deze ook gezien en geïnstalleerd?
Groeten,
Martijn
op 19-05-2022 10:47 AM
Hoi @Jimboo84, goedemorgen.
Ben je hiervoor al eens langs een servicepunt geweest? Hier kunnen ze op locatie jouw telefoon onderzoeken 😉 Kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung België
Gr.
Martijn
op 19-05-2022 10:54 AM
Ik moest eigenlijk zeggen gebeurde... Na X aantal updates is bij mij het probleem wel verholpen. Ik zit nu op de 1ste update van mei 2022 en heb hem trouwens een paar dagen geleden nog eens gereset naar factory settings. Batterij lijkt ook in één of andere vorm een upgrade gehad te hebben, nochtans was het nergens vermeld in de update logs
Er wordt soms te rap verwezen naar een Samsung Store om te laten herstellen 😉
25-01-2023 09:30 PM - bewerkt 25-01-2023 09:33 PM
op 26-01-2023 02:52 PM
Hi @Benard31, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet handig wanneer je telefoon vanzelf opstart, je geeft aan zelf al het één en ander te hebben geprobeerd. Heb je het toestel ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 26-01-2023 03:31 PM