Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Trillen bij Whatsapp bericht uitschakelen

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2021 10:19 AM)
7166 Weergaven
Durian
Pioneer
Opties

Hopelijk heeft iemand de gouden tip voor mij! Sinds kort gebruik ik, met zeer veel plezier, de Galaxy A52 5G. Één ding is echter heel erg storend en dat is dat ik trillen niet uit kan zetten. Whatsapp in dit geval - bij Whatsapp zelf staat alles uit, bij de telefoon instellingen staat alles uit en toch trilt die telefoon😤 ik wil dat echt niet #overprikkeld #agressief

image

image

0 Likes
11 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Probeer het eens via Instellingen, Apps, Whatsapp, Meldingen. En dan niet op het schakelaartje drukken maar op het woord Berichten of Groepsberichten. Daar kun je nog meer instellen.

Screenshot_20210419-200607_Settings_9475.jpg

Screenshot_20210419-200537_Settings_9471.jpg

Screenshot_20210419-200559_Settings_9474.jpg

0 Likes
Durian
Pioneer
Opties
Daar staat ook alles uit Dirk 😊
Ik ben bang dat er een bug in het systeem zit.

20210418_130400_1929.jpg

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste Durian, de screenshot die je laat zien is uit de instellingen in Whatsapp. Je moet naar de Instellingen van de telefoon. Dan Apps en dan Whatsapp.
0 Likes
Durian
Pioneer
Opties
Ik had niet op berichten geklikt in dat ^^ scherm maar onderin melding instellingen. Nu op berichten geklikt en kon daar is nog op 'stil' zetten. Hopelijk ben ik nu van trillen af 😁 Hartstikke bedankt Dirk!!!!
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost 😁

rsz-846676
0 Likes
Durian
Pioneer
Opties
Helaas... Zelfs bij 'niet storen' aan trilt een Whatsapp bericht er dwars doorheen 😡
Lijkt een onmogelijke opgave om het trillen uit te zetten en daar baal ik echt van.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan lijkt het mij toch een goed idee om een van mijn collega's de instellingen op afstand na te laten lopen.

Hier lees je hoe dit in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat je weten hoe het is gegaan? 👍

rsz-846676
0 Likes
Durian
Pioneer
Opties
Dank voor het aanbod Bruce! Als ik er gebruik van zal maken zal ik zeker laten weten of het gelukt is.
Ik heb nog wat zitten klooien en heb sindsdien geen getril meer gehoord maar ik app ook heel weinig, paar x per dag maar.
Ik vind het wel onbegrijpelijk dat Android zo ontzettend veel instellingen bij Whatsapp heeft! Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er staan ook een aantal 'gesprekken'... Wanneer en waarom een gesprek daar komt te staan is onduidelijk en willekeurig. Ik heb daar meldingen uitgezet en nu kan ik er niets meer mee? Heel vreemd.
Ja kan bij Whatsapp zelf heel makkelijk instellen wat je wel en niet wil...Waarom maakt Android/Samsung daar zo'n ongelooflijke puinhoop van en waarom overrulen zij Whatsapp zelf? Heel, heel vervelend en onnodig. Ik heb altijd nog de voorkeur gegeven aan Android/Samsung maar met dit soort fratsen gaat Apple toch in beeld komen 😓
0 Likes
Durian
Pioneer
Opties
Met eentje daarvan heb ik al in jaren geen contact 🙈

Screenshot_20210429-101137_Settings.jpg

Screenshot_20210429-101147_Settings.jpg

Screenshot_20210429-101037_Settings.jpg

Screenshot_20210429-101119_Settings.jpg

0 Likes