Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Touchscreen werkt niet meer, hoe krijg mijn foto's, agenda etc terug?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2020 07:48 PM)
2799 Weergaven
N25
Apprentice
Opties

Hoi,

Mijn telefoon heeft waterschade gehad. Hij is goed gedroogd en gaat wel aan, maar de touchscreen werkt niet meer. Dus via find my samsung lukt me ook niet.

Kan ik op 1 of andere manier mijn foto's, afspraken in agenda en laatste (whatsapp)gesprekken nog terug halen?

Groetjes Wendy

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan heb je een update van 1 juni. Beter dan niks.

Agenda ben je kwijt als het niet gelinkt is.

Wat je kan proberen is als de usb poort nog werkt met een adapter een usb toetsenbord aansluiten zodat je op je telefoon kunt navigeren.  Wellicht werkt een muis ook. Maar je hebt dan een adapter nodig usb a naar c .. althans als je usb c hebt 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Usb kabel en aansluiten op pc.  Kans is groot dat usb nog werkt zo kan je al je fotos en bestanden overzetten.  En wellicht is je agenda gelinkt aan een account bijv google acc,  whatsap maakt meestal ook automatisch een backup:)

0 Likes
N25
Apprentice
Opties

Hallo,

Bedankt voor de tips, maar dit alles lukt helaas niet. Mijn laatste Whatsapp update was 1 juni, daarna geen berichten meer. Mijn agenda is niet gelinkt aan mijn gmail, en de telefoon vraagt om ontgrendeling van sim kaart, wat mij niet lukt zonder werkende touchscreen. Wat nu?

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan heb je een update van 1 juni. Beter dan niks.

Agenda ben je kwijt als het niet gelinkt is.

Wat je kan proberen is als de usb poort nog werkt met een adapter een usb toetsenbord aansluiten zodat je op je telefoon kunt navigeren.  Wellicht werkt een muis ook. Maar je hebt dan een adapter nodig usb a naar c .. althans als je usb c hebt 

N25
Apprentice
Opties

Ja, gelukt met koppeling van muis. Alles terug kunnen halen en direct backup gemaakt, zodat ik het mee kan nemen naar mijn nieuwe gsm. Super bedankt!!

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Geen probleem gelukkig ken ik nog wat truukjes haha

0 Likes
Members_Y1htGAr
First Poster
Opties

Is het ook mogelijk om een touchscreen te laten repareren als een deel van het scherm niet meer werkt? Bij mij doet alleen de bovenste zone van het touchscreen het niet meer na waterschade.  Zeg maar de 2 rij van de apps... op die hoogte. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja dat kan zeker, er komt gewoon een heel nieuw scherm op dan.