Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte service

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2024 04:49 PM)
226 Weergaven
Peet80
First Poster
Opties
Heb sinds juli 2023 een samsung A54 5g. Nu is dit toestel al 2 keer voor reparatie geweest. Krijg terug met een mededeling dat het waarschijnlijk een productfout is. De klachten zijn niet verholpen en worden erger.
De touchscreen hapert. Hij pakt niet alle letters vlot. Moet dan vaker en harder drukken. Heb de screenprotector er al af. Daarnaast loopt de telefoon veel vast. Tijdens uploaden of openen van een app. Tijdens bellen of spel spelen wordt het toestel snel warm. Dus weer contact gezocht met Samsung. Moet maar naar een samsung winkel gaan. Ik woon in het noorden van provincie Groningen. Dichtstbijzijnde is meer dan 350 km. Wat een service. Pfffff. Of ze luisteren niet. Wegens ziekte kan ik niet zover weg. Daarnaast moet ik dagelijks bereikbaar blijven. Maar na 2 keer reparatie en als antwoord krijgen productiefout. Zou je toch verwachten dat er een betere oplossing kan zijn dan je klant meer dan 350 km laten reizen.

Diep teleurgesteld in de service die ik had aan de telefoon.
0 Likes
2 Antwoorden
Quvenzhané
Journeyman
Opties

Hey Peet je hoeft niet zo ver te gaan reizen hoor je kan via de ophaalservice het laten ophalen thuis en ook weer laten bezorgen als het gemaakt is dat had ik een tijdje geleden ook gedaan werkt prima

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Peet80,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je een reparatienummer voor mij? Ik kijk dan intern verder. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes