Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tijdens streamen van muziek valt geluid(muziek) weg bij inkomende whatsapp bericht

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2021 03:05 PM)
2555 Weergaven
xjbx
Voyager
Opties

Ik heb vandaag de update van Android 11 geïnstalleerd op mij A71.
Tijdens het streamen van muziek valt het geluid weg bij inkomende whatsapp bericht en gaat daarna gewoon weer door. Bij Android 10 dempte de de muziek alleen een beetje, maar nu dempt hij dus helemaal.
Is dit in te stellen dat hij weer een beetje dempt of dat je hellemaal niks meer hoort als er wat binnen komt tijdens het streamen?

JB

0 Likes
5 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Wat zoekwerk op het www levert op dat je moet gaan werken met de Niet Storen functie. Daar kun je aangeven welke geluiden wel en niet doorkomen tijdens Niet Storen ingeschakeld. Als je in Alarmen en Geluiden alleen Mediageluid aanzet, zou je daar geen last meer van moeten hebben.

Screenshot_20210326-004212_Settings_8287.jpg

0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Met deze functie is dit dus vrij irritant dat je dit dan elke keer inschakelen bij gebruik en na gebruik weer uitschakelen. Ik ben chauffeur en stap dus geregeld meerdere keren in en auto mijn auto en als ik dan elke keer deze functie aan en uit moet zetten gaat hem dus niet worden. 

0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Kwam er vanmorgen achter dat dit probleem maar bij 1 app had. Ben vanmiddag in de instellingen gedoken van die app en het probleem is opgelost. 

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Oh dat is gaaf. Welke app was het en wat heb je gedaan om het op te lossen? Misschien heeft een ander met dit probleem er ook iets aan.
Oplossing
xjbx
Voyager
Opties

Het ging om de app TuneIn Radio Pro. Ik heb bij instellingen het volgende uitgezet bij: Pauzeren in plaats van volume verlagen.