Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon wilt niet meer opladen, nog wel data overzetten.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2024 01:24 AM)
486 Weergaven
Thomas020
Explorer
Opties
Na 4 jaar gebruik wilt mijn telefoon niet meer opladen. Omdat hij nog wel data kon overzetten heb ik een backup gemaakt, maar is mijn telefoon nog te redden?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Welke telefoon heb je? Als hij draadloos opladen ondersteunt, kun je hem tijdelijk gebruiken. Heb je geprobeerd de telefoon op te laden met een andere kabel/adapter?

Controleer via de Samsung Members-app > Diagnoses > Diagnose telefoon of er een probleem is met de oplaadpoort.

Kijk ook in de USB-poort of er stof/verstoppingen zijn met fel licht (gebruik geen scherpe voorwerpen om deze schoon te maken). Als niets werkt, kun je een bezoek brengen aan het Samsung Service Center of een afspraak maken voor het ophalen om een ​​reparatie te boeken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Welke telefoon heb je? Als hij draadloos opladen ondersteunt, kun je hem tijdelijk gebruiken. Heb je geprobeerd de telefoon op te laden met een andere kabel/adapter?

Controleer via de Samsung Members-app > Diagnoses > Diagnose telefoon of er een probleem is met de oplaadpoort.

Kijk ook in de USB-poort of er stof/verstoppingen zijn met fel licht (gebruik geen scherpe voorwerpen om deze schoon te maken). Als niets werkt, kun je een bezoek brengen aan het Samsung Service Center of een afspraak maken voor het ophalen om een ​​reparatie te boeken.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als het na 4 jaar niet meer werkt ben ik bang dat het tijd is voor een nieuwe telefoon. Reparatie lijkt me na 4 jaar zonde van het geld. Welk model heb je nu?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick