Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 
Salta alla soluzione RISOLTO

Telefoon opladen in de auto en android auto wekren niet.

(Argomento creato il giorno: 13-10-2023 05:50 PM)
3075 Visualizzazioni

Anche io ho questo problema (1)

Bram B
Navigator
Opzioni
Hallo,
Ik heb geprobeerd om mijn telefoon te verbinden aan een auto met android auto dat werkt alleen niet.
Als ik de telefoon verbind met de usb poort dan staat er dat die oplaad en vervolgens laad niet niet op. Verder komt de melding van android auto heel even en in de instellingen staat dit:
Telefoon is A54 5G de auto waar mee ik het geprobeerd heb is een renault express (niet van mij zelf).

image

Salta alla soluzione
17 Risposte
Bram B
Navigator
Opzioni
Staat nu wel leuk geaccepteerde oplossing bij maar android auto werkt nog steeds niet .
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Heb je hierover al contact gehad met de app ontwikkelaar zelf? Ondanks dat je aangeeft dat de auto niet van jouw is zou je wel bij de dealer kunnen nagaan of er een update voor is. 

Het topic staat op opgelost op basis van jouw laatste bericht waarin je aangaf dat het toestel nu wel wordt opgeladen.

Een andere mogelijkheid is om naar een Android Auto Dongel te kijken 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bram B
Navigator
Opzioni
Sinds de one ui 6.0 update van gisteren werkt het opladen ook niet meer....
Er komt wel een android auto melding binnen en dan valt de verbinding weg of de app chrasht .
Draadloos android auto werkt niet want als ik op die knop drukt word bixy gestart.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Bram B, goedemorgen. 

Zijn je apps verder ook up-2-date? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bram B
Navigator
Opzioni
Apps zijn up to date.

De verbinden op de kabel valt weg en via bluetooth werkt die gewoon niet.
Daarnaast is het heel erg jammer dan die niet oplaad.
0 Likes
Bram B
Navigator
Opzioni
Android auto werkt wel op een auto uit 2023 dus ik ga er vanuit dat die andere een update nodig heeft.
QuentenB
Student
Opzioni
Ik heb hetzelfde probleem.. is er al een oplossing? Het heeft een jaar goed gewerkt maar nu ineens niet meer?
0 Likes
Soluzione
Bram B
Navigator
Opzioni
Ik had 2 oplossingen
1. Nieuwe usb kabel (niet van action)
2. Andere auto